اخبار داخلی
آموزش رمزارز با هوش مصنوعی با کمک پلتفرم بومی
در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس از "بایتیکل" پلتفرم یادگیری ترید با هوش مصنوعی رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، "بایتیکل" محصولی است که برای کمک به علاقه‌مندان بازار رمز ارز طراحی شده تا کاربران با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده شده در آن بتوانند در این حوزه آموزش‌های لازم را دریافت کنند.
"بایتیکل" یک پلتفرم یادگیری با بهره گیری از هوش مصنوعی است که امکان آموزشی بدون ریسک و تعاملی برای کاربران را فراهم می‌کند.
اولین مرحلۀ جذب سرمایه این مجموعه در سال ۱۳۹۹ توسط دیجی‌نکست بود. سپس در سال ۱۴۰۱ توانست از یک سرمایه‌گذار فرشته مرحلۀ دوم سرمایه را جذب کند، سرمایۀ جذب‌شده در مرحلۀ دوم را گروه بایتیکل صرف توسعه محصول و بازاریابی کرد.
مجتبی صفری مدیرعامل مجموعه باتیکل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پلتفرم بایتیکل براساس نیاز شکل گرفته است، اظهار کرد: بایتیکل از ۲ کلمه بیت کوین (Bitcoin) و بایسیکل (Bicycle) خلق شد و  فضایی را فراهم کرده است که افراد بتوانند به‌ صورت شبیه‌ سازی شده فضای آموزش را تجربه کنند. 
صفری یاداور شد: در پلتفرم بایتیکل فرد با پول غیرواقعی آموزش‌های لازم را دریافت می کنند ضمن آنکه با آزمون و خطا می‌تواند در فضای واقعی موفقیت را کسب کند.
وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از هوش مصنوعی در این پلتفرم توضیح داد: دستیار هوش مصنوعی استفاده شده در این پلتفرم بر اساس شناختی که از کاربر به دست آورده است، آموزش ها را ارائه می‌دهد و به عبارت دیگر تمرین در این پلتفرم شخصی‌ سازی شده است.
مدیر عامل این شرکت استفاده از زیر ساخت‌های بلاکچین را از دیگر مزایای بایتیکل نام برد و افزود: توسعه بلاکچین در این محصول موجب می‌شود که در آینده بتوانیم از بایتیکل به‌عنوان دستیار آموزشی و معامله‌گری بهره برداری کنیم.
به گفته وی، یکی دیگر از سرویس‌های بایتیکل ایجاد درگاه پرداخت برای ایرانیان ساکن خارج از کشور است تا بدون مشکل و اتلاف وقت، فرآیند پرداخت به داخل ایران را انجام دهند.
کد خبر 106020223.428
کلمات کليدي
هوش مصنوعی, مرکز هوش مصنوعی, مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی, رمز ارز, بیت کوین