صنعت
اشتراک گذاری خبر:
1402/1/14

ساخت نرم افزار واقعیت مجازی اتاق پرو لباس توسط دانشجویان مبتکر بنابی

به گزارش پانا ، دو خواهر بنابی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان موفق به ساخت نرم افزار واقعیت اتاق مجازی پرو لباس با استفاده از هوش مصنوعی شده‌اند.
مهسا و شکیبا صبور دو خواهر مبتکر بنابی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان موفق به طراحی برنامه ای و ساخت نرم افزار واقعیت اتاق مجازی پرو با استفاده از هوش مصنوعی در یک شرکت دانش بنیان در تبریز شدند که به خریداران این امکان میدهد تا لباس ها را به صورت مجازی پرو کنند.
کاربران اطلاعاتی مانند جنسیت، قد و وزن خود را به برنامه می دهند. این برنامه یک نسخه مجازی از کاربر می سازد و لباس های مدل سازی دیجیتال را در تن مجازی می کند.
در این نرم افزار کاربر یک پیراهن را از یک کاتالوگ آنلاین انتخاب می کند و سیستم تصویری از آن پیراهن خاص را ایجاد کرده و به کاربر نشان می دهد که به طور مجازی توسط کاربر لباس پوشیده شده است.
کاربر از سیستم درخواست می کند که نتایج جستجو برای لباس انتخابی را نشان دهد و به جای تولید تصاویر عمومی از لباس، در قفسه یا مدل‌های مختلف پوشیده شده، انواع مختلفی از لباس را به‌طور مجازی توسط خود کاربر پوشیده شده است را نشان می دهد این سیستم تصویر محصول را با اصلاح آن و با افزودن سایه ها و چین و چروک های واقعی، برای مشتری نمایش می‌دهد.
این اپلیکیشن با حمایت شرکت دانش بنیان پویاراهبرد آذربایجان طراحی و شبیه سازی شده است و به زودی نسخه تجاری آن برای استفاده کاربران در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
کد خبر 110020114.513
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیشهرستان بناب
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر