علم و فناوری
اشتراک گذاری خبر:
1402/1/27

اعزام تیم سفیر هوش مصنوعی از کهگیلویه وبویراحمد به رقابت های جهانی

تیم پنج نفره از کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی از ایران در رقابت های جهانی هوش مصنوعی شرکت می کنند.
به گزارش راک نیوز، برای نخستین بار پنج نفر از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان پرچمداران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، در رقابت های جهانی اختراعات ، نوآوری و هوش مصنوعی، به راهبری مهندس احمدرضا افشاری شرکت می کنند.
احمدرضا افشاری راهبر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران گفت؛، این تیم با شرکت خانم آتنا شجاعی فر و آقایان ماهان بیژن پور، آرتان آریانفر، رضا برازش، و پارسا سیسختی به راهبری، اینجانب و سرپرستی جناب آقای دکتر محمد دارابی، در رقابتهای جهانی اختراعات و نوع آوری، یک ایده یک دنیا ( w۱i۱) به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول شرکت خواهند کرد.
افشاری افزود؛  این رقابت ها که همه ساله با شمار زیادی از شرکت کنندگان از سراسر دنیا و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار میگردد. در سال ۲۰۲۳ میلادی، به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار می شود.
این رقابت ها که زیر نظر سازمان مالکیت معنوی مخترعین جهان برگزار میگردد در تاریخ های بیست و هفتم تا بیست و نهم اوریل ۲۰۲۳ میلادی برابر با ششم تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خورشیدی داوری میگردد.
وی بیان کرد؛  تیم ایرانی سفیر هوش مصنوعی بیش از یک و نیم سال است که با برنامه ریزی پیوسته و انجام کار بر روی پروژه خود، هم اکنون به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت خواهدکرد.
افشاری در پایان با ابراز امیدواری و درخشش گروه سفیر مصنوعی ایران زمین در رقابت های جهانی اختراعات و نوع اوری ۲۰۲۳ گفت با توجه به تلاش های شبانه روزی این تیم نتیجه را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر 112020127.630
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر