فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1401/12/16

مایکروسافت ساخت اپلیکیشن را بدون نیاز به کدنویسی امکان‌پذیر کرد

مایکروسافت ابزار Power Platform را به هوش مصنوعی مجهز کرده است تا کاربران بتوانند بدون کدنویسی، اپلیکیشن بسازند.
به گفته زومیت ،مایکروسافت فناوری استفاده‌شده در ChatGPT را به سرویس Microsoft Power Platform اضافه کرده است تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌های جدید را با کدنویسی اندک یا بدون نیاز به کدنویسی توسعه دهند. این جدیدترین نمونه از تزریق هوش مصنوعی به سرویس‌های نرم‌افزاری مایکروسافت است.
شرکت‌های بزرگ صنعت فناوری نظیر مایکروسافت و آلفابت و بایدو اعلام کرده‌اند که به‌صورت گسترده‌تری از هوش مصنوعی مولد در سرویس‌هایشان استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی مولد فناوری هیجان‌انگیزی است که می‌تواند همچون انسان متن بنویسد.
مایکروسافت می‌گوید مجموعه‌ای از ابزارهای تجاری و ابزارهای مختص‌ به توسعه‌ی اپلیکیشن در Power Platform شامل Power Virtual Agent و AI Builder به‌روزرسانی شده‌اند تا به هوش مصنوعی مجهز شوند.
Power Virtual Agent ابزاری است که ساخت چت‌بات را برای کسب‌و‌کارها امکان‌پذیر می‌کند. این ابزار هم‌اکنون می‌تواند به منابع داخلی شرکت وصل شود تا خلاصه‌ی گزارش‌های هفتگی و سؤالات مشتریان را تهیه کند.
مایکروسافت هوش مصنوعی را به سرویس AI Builder نیز اضافه کرده است. AI Builder به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بخش بیشتری از کارها را به‌طورخودکار انجام دهند. رویترز می‌گوید قابلیت‌های جدید صرفاً برای کاربران ساکن در ایالات متحده دردسترس هستند.
کد خبر 213011216.569
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمایکروسافت
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر