فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1402/2/17

گوگل قابلیت پاسخ هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را به اندروید می آورد

گوگل، زیرمجموعه آلفابت، در تلاش است تا هوش مصنوعی را در تمام محصولات خود بیاورد. گوگل ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه پیام رسان RCS خود اضافه کرد. قبلاً گوگل Smart Compose را به Messages آورده بود که می توان آن را در گزینه های تنظیمات برنامه در بخش Smart Reply and Suggested Actions یافت. این ویژگی بر اساس یادگیری ماشین، اقدامات و پاسخ‌های مرتبط با پیام دریافتی را پیشنهاد می‌کرد.
اکنون تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که گوگل روی “Magic Compose” کار می‌کند؛ این ویژگی یک دستیار تایپ مجهز به هوش مصنوعی که می‌تواند پاسخ‌های شخصی‌سازی‌شده بهتری را در زمینه مکالمه ارائه دهد. با توجه به اسکرین شات‌های فاش شده، پیام‌ها پاسخ‌هایی را در قالب‌های متنی، رسمی، سرد و پاسخ‌های کوتاه ارائه می‌دهند. این به کاربران چندین نمونه از پاسخ ها را برای انتخاب می دهد. این پیشنهاد همچنین می تواند مطابق با درخواست ورودی ارائه شده توسط کاربر باشد.
در اسکرین شات لو رفته که با 9to5Google به اشتراک گذاشته شده، می‌توانیم گزینه Magic Compose را در صفحه تنظیمات Suggestions مشاهده کنیم. در تصاویر یک برچسب “Experiment” نمایان شده که نشان از در حال توسعه بودن این ویژگی دارد. برای دسترسی زودتر به این ویژگی، باید اپلیکیشن Messages by Google را نصب کنید. سپس باید در برنامه آزمایش بتا ثبت نام کنید.

 
کد خبر 213020217.558
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیگوگل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر