فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1402/3/10

توییتر در حال آزمایش Community Notes برای تصاویر است

با برجسته‌تر شدن تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در توییتر، این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که می‌تواند شناسایی “رسانه‌های گمراه‌کننده” را برای افراد آسان‌تر کند. این شرکت در حال آزمایش با Community Notes برای رسانه‌ها است، که بررسی‌های واقعی سایت را بر روی عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خاص اعمال می‌کند.
این ویژگی به مشارکت‌کنندگان Community Notes که دارای رتبه‌بندی کافی هستند اجازه می‌دهد تا یادداشت‌هایی را روی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییت‌ها اعمال کنند. مانند یادداشت‌های روی توییت‌ها، برچسب‌ها می‌توانند “زمینه” اضافی را به تصاویر اضافه کنند، مثلاً نشان دهند که آیا عکسی با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده است یا به شکل دیگری دستکاری شده است.
این ویژگی همچنین می تواند گسترش ویروسی چنین عکس هایی را برطرف کند. به گفته توییتر، هدف این است که یادداشت‌ها به طور خودکار در کپی‌های “اخیر و آینده” یک تصویر ظاهر شوند، حتی اگر توسط کاربران جداگانه در توییت‌های جدید به اشتراک گذاشته شوند. با این حال، توییتر خاطرنشان می کند که برای تکمیل تطابق تصویر خود کمی زمان می برد.
همچنین شایان ذکر است که سابقه Community Notes بسیار عالی است. در حالی که این ویژگی گاهی اوقات می‌تواند منجر به بررسی‌های دقیق دقیق یا رد ادعاهای نادرست شود، خود مشارکت‌کنندگان Community Note خاطرنشان کرده‌اند که این ویژگی “در برابر خطاها یا تداوم تصورات غلط رایج غیرقابل نفوذ نیست”.
کد خبر 213020310.558
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیتوییتر
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر