فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1402/3/17

اینستاگرام با قابلیت هوش مصنوعی خود به سوالات شما پاسخ می‌دهد

اینستاگرام در حال کار بر روی آوردن عوامل هوش مصنوعی به چت‌های شما برای تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب‌تر است.
به گفته ی آنا پرس ، هیچ وقت یک روند فن آوری وجود نداشته که متا آن را دوست نداشته باشد و هوش مصنوعی مولد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
این شرکت در حال حاضر ابزار‌های هوش مصنوعی مولد مختلفی را برای فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ توسعه می‌دهد که ما قبلا نمونه‌هایی از ابزار‌های هوش مصنوعی مولد برای کمک به ایجاد تبلیغات فیسبوک، ابزار‌های فوری بصری برای استیکر‌های اینستاگرام، و پیشرفت‌های هوش مصنوعی چند وجهی را دیده ایم، اینستاگرام همچنین در حال توسعه یک گزینه چت هوش مصنوعی جدید است، که شبیه به ابزار هوش مصنوعی اسنپ چت به نظر می‌رسد.
شما می توانید سوالات خود را از ابزار هوش مصنوعی بپرسید، در حالی که این ابزار همچنین می تواند به شما در مورد چگونگی نوشتن پیام های موثرتر مشاوره بدهد.
  مثلا با تایپ کردن AI در فیلد چت، به چت بات هوش مصنوعی آن منتقل می شوید که در هر زمانی برای پاسخ دادن به سوالات شما در دسترس خواهد بود. بنابراین این ربات همانند My AI پاسخ های هوش مصنوعی را در یک بحث وارد می کند و یک گزینا دیگر را به استوری های اینستاگرام شما اضافه می کند.
  به این ترتیب، اینستاگرام به دنبال راه های بیشتری برای گسترش گزینه های پیام رسانی خود بوده است که می تواند به تغذیه از این روند و ادغام با رفتارهای استفاده کمک کند.
 همانطور که مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت Meta اخیرا از طریق کانال جدید اینستاگرام خود در مورد هوش مصنوعی اشاره کرد:" در کوتاه مدت، ما روی ساخت ابزارهای خلاقانه و گویا تمرکز خواهیم کرد. در طولانی مدت، ما روی توسعه شخصیت های هوش مصنوعی تمرکز خواهیم کرد که می توانند به روش های مختلفی به مردم کمک کنند. ما در حال بررسی تجربیات با متن (مانند گربه در واتس اپ و مسنجر)، تصاویر (مانند فیلترهای خلاقانه اینستاگرام و فرمت های تبلیغاتی)، و ویدیوهای و چند وجهی هستیم."
کد خبر 213020317.571

 
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیاینستا گرام
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر