اخبار داخلی

مشاهده آرشیو
اشتراک گذاری خبر:
1402/12/26

تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود زندگی مبتلایان به دیابت

با توجه به شیوع دیابت در کشور یکی از شرکت‌های استارتاپی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود زندگی آنها ارائه کرد.
توحید آماده، توسعه‌دهنده هوش مصنوعی و هم‌بنیان‌گذار این استارتاپ در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ما در زمینه هوش مصنوعی در حوزه سلامت، به توسعه راهکارهای نوآورانه‌ای با هدف بهبود فرآیندهای درمانی و مدیریت بیماری‌های مزمن پرداخته‌ایم.
وی افزود: در این راستا با تمرکز بر ارتقاء کیفیت زندگی بیماران دیابتی، سیستم‌هایی را طراحی کردیم که نه تنها در تشخیص دقیق بیماری‌ها کمک می‌کنند، بلکه در مدیریت بهینه و پیشگیری از پیشرفت بیماری‌های مزمن نیز نقش مؤثری ایفا می‌کنند. این سیستم‌ها، با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، قادر به ارائه تحلیل‌های دقیق و شخصی‌سازی‌شده برای هر بیمار هستند.
اماده، با اشاره به شیوع دیابت و قطع عضو ناشی از آن در کشور، اظهار کرد: نوآوری‌های ما در این زمینه از قطع عضو و پیامدهای ناشی از دیابت جلوگیری و نیازهای بهداشتی مرتبط با دیابت را به طور گسترده‌ای حل می‌کند.
وی ادامه داد: در حوزه تغذیه نیز به توسعه محصولاتی پرداختیم که قرار است به‌زودی وارد بازار شوند. در این حوزه محصولی که توسعه دادیم قادر به ارائه راهکارهای شخصی‌سازی‌شده برای تناسب اندام است.
این فناور اضافه کرد: این سیستم هوشمند، با ارائه راهنمایی‌های دقیق، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد تغذیه خود بگیرند و به طور مؤثرتری تناسب اندام  خود را کنترل کنند.
هم‌بنیان‌گذار این استارتاپ ادامه داد: این پروژه‌ها که با هدف رفع نیازهای مبرم کشور در زمینه سلامت و تغذیه طراحی شده‌اند، به‌زودی در سطح کشور اجرایی خواهند شد. انتظار می‌رود که با به‌کارگیری این فناوری‌های نوین، مشکلات موجود در این حوزه‌ها به طور گسترده‌ای حل شود و به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک شایانی کنند.
کد خبر 101021226.428
هوش مصنوعيمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیدیابت
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ