رویداد و وبینار

مشاهده آرشیو
اشتراک گذاری خبر:
1402/9/14

رویداد «طبا؛ طرحی برای آینده» برگزار می‌شود

رویداد «طبا؛ طرحی برای آینده» در زمینه هوش مصنوعی با هدف تشویق شرکت‌کنندگان خبره در حوزه هوش مصنوعی و به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این رویداد، با بررسی و ارزیابی پیشنهاده (پروپوزال) ها، افراد نخبه در زمینه هوش مصنوعی به تشخیص داوران شناسایی شده و از طریق حمایت‌های معنوی و مالی مرکز رشد، تشویق می‌شوند تا پیشنهاده های خود را به ثمر برسانند.

محورهای کلی این رویداد شامل هوش مصنوعی و شناخت اجتماعی، هوش مصنوعی و ذهن، هوش مصنوعی و علم داده، هوش مصنوعی و مدیریت، هوش مصنوعی و امنیت دیجیتال، هوش مصنوعی و بازار سرمایه، هوش مصنوعی و آموزش، هوش مصنوعی و رسانه، هوش مصنوعی و خدمات اجتماعی و هوش مصنوعی و صنعت می‌شود.

حمایت‌ها و جوایز این رویداد نیز می‌توان به تأمین مالی احداث شرکت / مؤسسه خلاق یا دانش‌بنیان تا سقف ۶ میلیارد ریال (۳ شرکت برگزیده)، تأمین مالی احداث شرکت / مؤسسه خلاق یا دانش‌بنیان تا سقف ۳ میلیارد ریال (۲ شرکت برگزیده)، بهره مندی از خدمات رشد و شتاب‌دهی (کمک به خلاق یا دانش بنیان‌شدن، راهنمایی و بازاریابی و …)
• استفاده از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در شرکت / مؤسسه، کمک به اتصال شرکت / مؤسسه به مخاطبان هدف (حاکمیت، بخش خصوصی و …)، استقرار در ساختمان مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری، کمک به فراهم آوردن فضای اشتغال، تعریف پروژه‌های مشترک و حمایت از انجام خدمت سربازی در قالب امریه، کسر از خدمت و جایگزین خدمت اشاره کرد.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ و ارزیابی طرح‌ها از ۲۵ آذر تا سوم دی ماه خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است زمان برگزاری اختتامیه این رویداد و تعیین برگزیدگان دی ماه ۱۴۰۲ است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ