حمل و نقل
اشتراک گذاری خبر:
1402/6/11

جنرال موتورز از چت‌بات هوش مصنوعی گوگل استفاده می‌کند

جنرال موتورز راه جدیدی برای ورود به حوزه هوش مصنوعی مولد یافته است. این خودروساز اکنون از چت ربات مکالمه Google Cloud به نام Dialogflow برای مدیریت برخی از ویژگی های غیر اضطراری OnStar استفاده می کند.
جنرال موتورز این همکاری را همراه با سخنرانی اصلی ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت در رویداد Google Cloud Next 23 سه شنبه اعلام کرد.
OnStar، دربان خودروی جنرال موتورز، از الگوریتم‌های تشخیص تصمیم استفاده می‌کند که از هوش مصنوعی محاوره‌ای Google Cloud از زمان راه‌اندازی در سال 2022 استفاده می‌کند. پیشرفت‌های امروزی به رانندگان اجازه می‌دهد به سؤالات رایج مانند مسیریابی و کمک ناوبری پاسخ دهند.
مایک ابوت، معاون اجرایی نرم‌افزار و خدمات در جنرال موتورز می‌گوید: «هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که تجربه خرید، مالکیت و تعامل در داخل خودرو و فراتر از آن را متحول کند و فرصت‌های بیشتری را برای ارائه ویژگی‌ها و خدمات جدید فراهم کند. «رویکرد مبتنی بر نرم‌افزار ما به ایجاد خدمات قانع‌کننده برای مشتریان‌مان سرعت بخشیده است و در عین حال کارایی را در سراسر شرکت GM افزایش می‌دهد. کار با Google Cloud نمونه دیگری از تلاش های ما برای تغییر نحوه تعامل مشتریان با محصولات و خدمات ما است."
جنرال موتورز از سال ۲۰۱۹، وسایل نقلیه جدیدی را با همکاری گوگل ساخته و امکان دسترسی خودرو‌ها به مپ، دستیار و فروشگاه گوگل فراهم کرده است.
جنرال موتورز می گوید که با کمک Dialogflow، دستیار مجازی OnStar آن در حال حاضر بیش از 1 میلیون درخواست مشتری در هر ماه در ایالات متحده و کانادا ارائه می دهد. این سرویس در اکثر خودروهای مدل 2015 و جدیدتر جنال موتورز در دسترس است.
به گفته جنرال موتورز، ربات چت  گوگل به OnStar کمک کرده تا درخواست مشتری را در اولین باری که صحبت می‌شود بهتر درک کند و می‌تواند با «صدای مدرن و طبیعی» پاسخ دهد.
جدا از مسیریابی گام به گام، ربات چت OnStar می تواند به سوالات ساده غیر حساس پاسخ دهد. جنرال موتورز می‌گوید ربات چت همچنین می‌تواند عبارات و کلماتی را که ممکن است نشانه‌ای از یک موقعیت اضطراری باشد را دریافت کند و به سرعت تماس را به یک مشاور انسانی هدایت کند.
«Dialogflow» همچنین می‌تواند به سؤالات مشتریان در مورد وسایل نقلیه جنرال موتورز و ویژگی‌های محصول بر اساس اطلاعات فنی موجود در حافظه‌های پنهان خودرو پاسخ دهد.  مشتریان می توانند از ربات در مورد خط تولید خودروهای برقی جدید جنرال موتورز 2024 یا نحوه استفاده از ویژگی های فناوری جدید در وسایل نقلیه خود سوال کنند.
کد خبر 2030206110026
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیجنرال موتورزگوگل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر