امنیت
اشتراک گذاری خبر:
1402/1/16

مایکروسافت هوش مصنوعی copilot security را برای امنیت سایبری معرفی کرد

مایکروسافت از یک چت ربات جدید هوش مصنوعی Microsoft Security Copilot که به طور خاص برای امنیت سایبری در سازمان ها طراحی شده است رونمایی کرد. مشابه Copilot for Office، Copilot for Security به مدیران شبکه در شناسایی سریع‌تر رخنه‌ها و به درک انواع مختلف داده‌ها کمک می‌کند.
این چت بات مبتنی بر مدل زبان ChatGPT و نسخه 4 از OpenAI می باشد . یک مدل امنیتی اختصاصی از مایکروسافت را برای ارائه کمک و بهبود امنیت ترکیب می کند. یکی از جنبه‌های منحصر به فرد این فناوری، قابلیت‌های یادگیری آن است که می‌تواند مهارت‌های جدیدی را ایجاد و تنظیم کند. علاوه بر این، Copilot با سایر محصولات از جمله Microsoft Defender و Microsoft Sentinel ادغام می شود.
Security Copilot از یک رابط ساده با تم تیره استفاده می‌کند که می‌توانید از آن برای پرسیدن سؤالات امنیتی با استفاده از زبان طبیعی استفاده کنید مانند « همه حوادث امنیتی در شرکت چه جیزهایی هستند؟» و چت بات پرس و جو را در برابر 65 تریلیون سیگنالی که مایکروسافت روزانه برای پاسخ به سؤال جمع آوری می کند می گیرد و تجزیه و تحلیل می کند.
Security Copilot علاوه بر استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود، می‌تواند با استفاده از اطلاعات آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت، مؤسسه ملی استانداردها و پایگاه‌های آسیب‌پذیری فناوری، به سؤالات پاسخ دهد.
ربات چت همچنین می تواند برای کمک به تحقیقات امنیتی، ایجاد گزارش ها و خلاصه کردن رویدادها استفاده شود. برخلاف Bing Chat AI و Copilot for Office، مکالمات در صورت نیاز به اصلاح، برای شفافیت ذخیره می شوند.
مدیران می توانند پاسخ ها را به یک فضای کاری مشترک پین کنند تا آنها را با همکارانی که ممکن است روی همان حادثه کار می کنند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، Security Copilot همچنین دارای یک ویژگی کتاب سریع است که به شما امکان می دهد کارهای خودکار ایجاد کنید و سپس آنها را به صورت یک کلیک یا درخواست ارائه دهید. به عنوان مثال یکی می‌تواند درخواستی را برای مهندسی معکوس یک اسکریپت مخرب به اشتراک بگذارد تا شخص دیگر مجبور نباشد منتظر بماند که شخص دیگری کار را انجام دهد.
شما نمی توانید از Security Copilot برای پرس و جو در مورد آب و هوا، اخبار، ورزش و مواردی از این قبیل استفاده کنید، اما می توانید از دستیار برای ایجاد یک اسلاید پاورپوینت برای ترسیم یک مشکل امنیتی استفاده کنید.
طبق معمول، شرکت توصیه نمی‌کند کورکورانه به پاسخ چت ربات اعتماد کنید زیرا ممکن است اشتباه کند. به این ترتیب این به کسی بستگی دارد که از سیستم استفاده می کند تا اطلاعات را دوباره بررسی کند.
این شرکت در حال حاضر پیش نمایش Microsoft Security Copilot جدید را با تعداد محدودی از مشتریان آغاز کرده است و زمان عرضه گسترده‌تر این فناوری را به اشتراک نمی‌گذارد.
کد خبر 202020116.628
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیامنیتمایکروسافت
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر