صنعت
اشتراک گذاری خبر:
1401/12/22

ChatGPT مانند موبایل به یک ابزار روزمره تبدیل می‌شود

یکی از بنیانگذاران OpenAI می گوید: ChatGPT یک ابزار خواهد بود، درست مانند تلفن همراه در جیب شما.
گرگ براکمن، رئیس و یکی از بنیانگذاران OpenAI، پیشنهاد کرده است که ChatGPT می تواند به بهبود تجربه سرگرمی "تعاملی" کمک کند.
بر اساس گزارشی که هالیوود ریپورتر (THR) در روز جمعه منتشر کرد، براکمن این فناوری را با تیمی از "دستیاران" مقایسه کرد که بی عیب و نقص نیستند، اما "میلند و هرگز نمی خوابند".
او در جریان یک میزگرد گفت: «تصور کنید اگر می‌توانید از هوش مصنوعی خود بخواهید پایان جدیدی برای سریال مورد علاقه تان بسازدیا داستان  را روش دیگری پیش ببرد و شاید حتی خود شما را به عنوان شخصیت اصلی آنجا قرار دهید. »
براکمن همچنین اظهار داشت که ChatGPT ممکن است به "کار سخت" مرتبط با نوشتن و کدنویسی کمک کند و در عین حال پتانسیل ارائه یک تجربه سرگرمی "تعاملی" را نیز داشته باشد.
تهیه کنندگان هالیوود قبلاً شروع به گمانه زنی در مورد تأثیرات بالقوه ChatGPT بر صنعت تلویزیون و فیلم سازی، چه مثبت و چه منفی کرده اند.
طبق گفته انجمن نویسندگان آمریکای غربی، آنها "در صورت نیاز به حمایت های اضافی برای نویسندگان، توسعه ChatGPT و فناوری های مشابه را زیر نظر دارند."
گزارش THR خاطرنشان کرد، با این حال، فیلمنامه نویسان، ChatGPT را به عنوان ابزاری برای کمک به روند نوشتن به جای راهی برای جایگزینی زحمت نویسندگان می دانند.
به گفته براکمن، مشاغلی که کاربران «در وهله اول خواهان قضاوت انسانی در آنجا نبودند»، مانند مشاغلی که نیاز به تعدیل محتوا دارند، بهترین مشاغلی هستند که ChatGPT برای جایگزینی آنها مناسب است.
او گفت: «هر جنبه‌ای از زندگی با این فناوری تقویت می‌شود، و من مطمئن هستم که برخی از جنبه‌ها یا افراد یا شرکت‌هایی هستند که می‌گویند «من آن را نمی‌خواهم» و این اشکالی ندارد.
من فکر می کنم این واقعا ابزاری خواهد بود، درست مانند تلفن همراه در جیب شما، که در صورت نیاز در دسترس خواهد بود.»
استیون اسپیلبرگ، درباره ظهور هوش مصنوعی و اینکه چگونه فناوری چت بات هوش مصنوعی مانند ChatGPT را بی روح می داند، اظهار نظر کرد.
اسپیلبرگ در مصاحبه ای گفت: «من عاشق هر چیزی هستم که نه توسط یک کامپیوتر، بلکه توسط یک انسان ساخته شود.
وی افزود :"روح غیرقابل تصور و غیرقابل توصیف است. و با هیچ الگوریتمی نمی توان آن را ایجاد کرد، فقط چیزی است که در همه ما وجود دارد."
کد خبر 210011222.027
هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیچت جی پی تی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر