صنعت
اشتراک گذاری خبر:
1402/12/9

رونمایی از اولین تبلت سه‌بعدی بدون عینک با ۵ G و هوش مصنوعی

ZTE از اولین تبلت سه بعدی بدون عینک با 5G و هوش مصنوعی رونمایی کرد. این تبلت دارای فناوری Neovision 3D Anytime است که می تواند هر محتوای دو بعدی را فورا به فرمت سه بعدی تبدیل کند.
 ZTE در کنگره جهانی موبایل از نسخه دوم تبلت Nubia Pad 3D خود رونمایی کرد که با آن برای مشاهده تصاویر سه بعدی نیازی به عینک یا سایر لوازم جانبی ندارید. این تبلت از فناوری Neovision 3D Anytime استفاده می کند که می تواند هر محتوای دو بعدی را فوراً به فرمت سه بعدی تبدیل کند تا تجربه لذت بخشی از تماشای محتوای مختلف داشته باشید. نوبیا پد جدید به 5G و هوش مصنوعی نیز مجهز شده است.
بر اساس گزارش دیجیاتو ، نسخه دوم Nubia Pad ZTE قابلیت تولید تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص را دارد. این تبلت به هوش مصنوعی و شبکه 5G نیز مجهز است. ZTE می گوید Nubia Pad جدید اولین تبلت سه بعدی جهان با قابلیت های 5G و هوش مصنوعی پیشرفته است.
Nubia Pad 3D II از صفحه نمایش 12.1 اینچی با وضوح 2.5K و نرخ تجدید 144 هرتز استفاده می کند. همچنین به باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی مجهز شده است. پردازنده این تبلت کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. ZTE هنوز به قیمت یا تاریخ عرضه این تبلت اشاره ای نکرده است.
به گفته ZTE، این تبلت با الگوریتم های ویژه پردازش تصویر و لنزهای کریستال مایع خود تصاویر سه بعدی واقعی تولید می کند که وضوح تصاویر سه بعدی را تا 80 درصد بهبود می بخشد و روشنایی آن نیز 100 درصد افزایش می یابد. بنابراین در نمای سه بعدی تصاویر روشن تر و وضوح بالاتری خواهید داشت.
نسخه دوم تبلت Nubia Pad 3D نیز از فناوری Neovision 3D Anytime پشتیبانی می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای دو بعدی را در حالت سه بعدی تماشا کنید. با توجه به اینکه این ویژگی تصاویر را به صورت آنی سه بعدی می کند، می توانید از آن در بازی ها نیز استفاده کنید.
کد خبر 210021209.560
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیتبلت5G
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر