سرگرمی و ورزش
اشتراک گذاری خبر:
1402/10/19

این هدفون‌ با «القای استخوانی» صدا را به گوش شما می‌رساند

هدفون جدید موجاوا مبتنی‌بر القای استخوانی است و از هوش مصنوعی به‌عنوان مربی ورزشی شما استفاده می‌کند.
موجاوا، سازنده‌ی هدفون‌های هدایت استخوانی، هدفون جدید HaptiFit Terra را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.
بر اساس بیانیه‌ی رسمی موجاوا، این هدفون برخلاف سایر دستگاه‌های هدایت استخوانی، دارای یک مربی ورزشی مبتنی بر هوش مصنوعی داخلی است که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
هوش مصنوعی در این هدفون می‌تواند برنامه‌های ورزشی شخصی برای شما ایجاد کند و ضربان قلب، تعداد و سرعت قدم‌ها، مقدار کالری سوزانده‌شده و مسافت را ردیابی کند.
همچنین اگر شناگر هستید، هدفون موجاوا می‌تواند با نظارت بر مسافتی که شنا می‌کنید، بازخورد لامسه‌ای ارائه دهد تا شما را از وضعیت مطلع کند.
هدفون Haptic Fit Terra دارای طراحی منحصربه‌فرد و صدای پویا از طریق درایور ارتعاشی با طراحی Maglev است که بیس عمیق و شفاف را ارائه می‌دهد.به گفته ی زومیت ، این هدفون همچنین دارای یک چراغ است که هنگام دویدن در تاریکی روشن می‌شود و اگر ضربان قلب شما خیلی بالا برود، به شما هشدار می‌دهد.
علاوه بر این، بازخورد لامسه‌ای هدفون، شما را از وضعیت ورزشی‌ خود مطلع می‌کند و کنترل‌های سه‌بعدی حساس به فشار را برای کنترل دقیق درحین‌ حرکت فراهم می‌کند. این هدفون دارای فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی و شارژدهی ۸ ساعته است.
این محصول از امروز برای پیش‌سفارش دردسترس است و درحال حاضر از تخفیف قابل‌توجهی برخوردار است. قیمت هدفون HaptiFit Terra اکنون ۲۰۰ دلار است؛ اما در تاریخ عرضه‌ی رسمی در ماه مارس (اسفند و فروردین)، ۱۰۰ دلار به قیمت آن اضافه خواهد شد.
کد خبر 211021019.569
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیهدفون هوشمند
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر