سرگرمی و ورزش
اشتراک گذاری خبر:
1402/12/1

باشگاهی که با هوش مصنوعی تمرین می‌دهد

بتازگی یک باشگاه بدنسازی در فلوریدا افتتاح شده است که به مربی نیاز ندارد و هوش مصنوعی نقش مربی را در آن بر عهده گرفته است و وعده «کارآمدتر» کردن ورزش را می‌دهد.
این روزها زیاد می‌شنویم که هوش مصنوعی همه چیز و همه کس را تحت‌الشعاع قرار داده است. اکنون یک باشگاه بدنسازی جدید افتتاح شده است که به مربی نیاز ندارد، و هوش مصنوعی نقش مربی را در آن بر عهده گرفته است و وعده «کارآمدتر» کردن ورزش را می‌دهد.
این باشگاه که در جکسونویل فلوریدا افتتاح شده است، از هوش مصنوعی برای آموزش کاربرد تجهیزات ورزشی به اعضاء استفاده می‌کند. این تجهیزات هوشمند میزان قدرت بدنی کاربران را اندازه می‌گیرند و سپس به آنها نشان می‌دهند که در جریان هر تمرین چقدر نیرو نیاز دارند تا موثرترین تمرین را انجام دهند.
هوش مصنوعی تحت عنوان «مربی تمرین» از طریق صفحه نمایش دستگاه با کاربر ارتباط برقرار می‌کند. صفحه یک نمودار را نشان می‌دهد که کاربر باید در طول تمرین انرژی کافی مصرف کند تا در چارچوب آن باقی بماند.
مالکان باشگاه توضیح می‌دهند که با استفاده از هوش مصنوعی، تجهیزات باشگاه سطح قدرت انسان را اندازه می‌گیرند و آنها را آگاه می‌کنند که باید چگونه تمرین کنند. به گفته آنها، این ماشین‌ها از سطح قدرت انسان آگاه هستند و با استفاده از هوش مصنوعی همزمان با کاربر کار می‌کنند تا دائماً وی را به چالش بکشند.
کارشناسان می‌گویند همچنانکه بهره‌برداری از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای گسترش می‌یابد، روند اخراج کارکنان انسانی در آن حرفه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد، که منجر به نگرانی‌های عمومی درباره آینده شغلی مردم شده است.
به گفته سیتنا، به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی و همزمان بهره‌‌وری از مزایای هوش مصنوعی، استفاده از این فناوری باید روی کارهایی متمرکز شود که انجام آن برای انسان نسبتاً دشوار است، اما تأیید راه حل‌هایی که هوش مصنوعی برای آنها می‌یابد، برای انسان آسان است. تمرکز بر چنین کارهایی هزینه استفاده از هوش مصنوعی را کاهش و فایده آن را افزایش می‌دهد.
کد خبر 211021201.556
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیورزش
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر