علم و فناوری
اشتراک گذاری خبر:
1402/12/15

با اپلیکیشن Photomath گوگل از هوش مصنوعی برای حل مسائل ریاضی استفاده کنید

اپلیکیشن Photomath گوگل می‌تواند با هوش مصنوعی به شما در حل مسائل ریاضی کمک کند. در این اپلیکیشن با عکس‌گرفتن از یک معادله یا مسئله ریاضی، توضیحات گام‌به‌گام و جواب آن را دریافت خواهید کرد. این اپ پیش‌ازاین نیز در گوگل پلی و اپ استور برای دانلود در دسترس بود، اما با خرید Photomath توسط گوگل، اکنون نام ناشر آن به گوگل تغییر کرده است.
اگرچه سرویس‌های کنونی گوگل در بخش سرچ و Docs قابلیت‌های حل مسائل ریاضی را ارائه می‌دهند، اما اپ Photomath با روشی راحت‌تر، کارآمدتر و به‌صورت آفلاین این مسائل را حل می‌کند. این اپلیکیشن همچنین یک طرح اشتراکی به نام Photomath Plus با قیمت 9.99 دلار در ماه یا 69.99 دلار در سال را ارائه می‌دهد. با این اشتراک، برخی از امکانات اضافه‌تر مانند راه‌حل‌های کتاب درسی، آموزش‌ با انیمیشن و توضیحات دقیق‌تر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
گوگل سرویس Photomath را در سال 2022 خرید، اما در سال 2023 پس از اینکه کمیسیون اروپا به این خرید چراغ سبز نشان داد، این معامله نهایی شد. پیش از این معامله نیز این اپلیکیشن برای دانلود وجود داشت و با بیش از صد میلیون دانلود و داشتن 4.7 ستاره در اپ استور و 4.5 ستاره در پلی استور اپلیکیشن محبوبی محسوب می‌شد. اکنون در این فروشگاه‌ها تنها حساب ناشر این اپلیکیشن به گوگل تغییر پیدا کرده است.
Photomath به کاربران این امکان را می‌دهد که انواع مختلفی از مسائل ریاضی، مانند مثلثات، حساب دیفرانسیل و انتگرال را حل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس از معادله بگیرید و Photomath توضیحات گام‌به‌گام و روش‌های حل آن را ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید فایل مسائل ریاضی خود را آپلود کنید.
به گفته ی دیجیاتو ممکن است گوگل بخواهد عملکرد اپلیکیشن Photomath را در طول زمان در گوگل لنز ادغام کند. با‌این‌حال، این اپلیکیشن چون محبوبیت فراوانی دارد، شاید گوگل مزایای Photomath را منحصراً برای این اپ نگه دارد.
کد خبر 212021215.560
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیحل مسائلریاضی
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر