هنر و طراحی
اشتراک گذاری خبر:
1402/3/28

هوش مصنوعی جدید گوگل به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌ها را به‌صورت مجازی امتحان کنند

هم‌اکنون، خریدارانی که از Google Shopping استفاده می‌کنند می‌توانند لباس‌های زنانه را پرو کنند و تا پایان سال، لباس‌های مردانه از آن پشتیبانی خواهند کرد.
به گفته ی دیجیاتو ،گوگل همیشه برای مدل‌های هوش مصنوعی اشتیاق زیادی داشته و حالا ویژگی جدیدی را برای خرید راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند از طریق آن لباس‌های مختلف را روی مدل‌های واقعی امتحان کنند.
هوش مصنوعی جدید گوگل، ابتدا تصویری از لباس مدنظر کاربران می‌گیرد و سپس تلاش می‌کند تا نحوه پوشیدن، تا شدن، چسبدن و حتی چین و چرک‌های آن را روی مجموعه‌ای از مدل‌های واقعی در حالت‌های مختلف پیش‌بینی کند. این ویژگی از یک مدل انتشاری جدید که به‌صورت داخلی توسط گوگل توسعه پیدا کرده، پشتیبانی می‌کند. مدل‌های انتشاری که Stable Diffusion و DALL-E 2 نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، به‌گونه‌ای آموزش داده شده‌اند که نویز یک تصویر ابتدایی را کم می‌کنند و آن را به‌صورت گام‌به‌گام به هدف اصلی نزدیک می‌کنند.
هم‌اکنون، خریدارانی که از Google Shopping استفاده می‌کنند، می‌توانند لباس‌های زنانه‌ای از برندهایی مانند H&M و Anthropologie را به‌طور مجازی امتحان کنند. لباس‌های مردانه نیز در اواخر امسال به این ویژگی مجهز خواهند شد.
«لیلیان رینکن»، مدیر ارشد خرید گوگل در پست وبلاگ این شرکت، می‌نویسد: «زمانی که لباس‌ها را در فروشگاه امتحان می‌کنید، می‌توانید فوراً متوجه شوید که برای شما مناسب هستند یا خیر». او سپس به یک نظرسنجی اشاره می‌کند که نشان می‌دهد 59 درصد از خریدارانی که کالاهای خود را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند، نسبت به آن‌ها احساس نارضایتی دارند، زیرا در مقایسه با انتظار خود، محصول متفاوتی دریافت کرده‌اند.
کد خبر 217020328.560
مرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیهوش مصنوعیطراحی و مدگوگل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر