هنر و طراحی
اشتراک گذاری خبر:
1402/9/11

ابزار هوش مصنوعی تولید تصویر Cocreator به پینت اضافه شد

این مدل که براساس DALL-E ۳ ساخته‌شده است، قبلاً فقط برای اعضای Windows Insiders در دسترس بود و الان تمام کاربران به آن دسترس دارند.
براساس گزارش Windows Central، با وجود این ویژگی دکمه جدید Cocreator در مایکروسافت Paint برای تمام کاربران نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب این دکمه می‌توانید توضیحات متنی خود را به هوش مصنوعی ارائه کنید و سپس سه تصویر براساس آن تو‌لید می‌شود.
براساس تصاویر منتشرشده از این ویژگی، Cocreator پس از اجرای برنامه پینت در سمت راست آن دیده خواهد شد. پس از انتخاب دکمه آن، کادری برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن می‌توانید توضیحات متنی خود برای تولید تصویر را وارد کنید. همچنین می‌توانید سبک تصویر موردنظر خود را از بین چندین گزینه انتخاب کنید.
بنا به گفته ی دیجیاتو ، هرچند قابلیت تولید تصویر با هوش مصنوعی به‌تازگی به مایکروسافت پینت اضافه شده است، این شرکت قبلاً از مدل تبدیل متن به تصویر DALL-E ۳ در سایر سرویس‌های خود استفاده کرده است. ابتدا چت‌بات بینگ به قابلیت تولید تصویر براساس متن مجهز شده بود، اما اکنون از طریق دستیار هوش مصنوعی Copilot ویندوز نیز می‌توان به آن دسترسی داشت. همچنین OpenAI از طریق نسخه پولی ChatGPT خود دسترسی به DALL-E ۳ را فراهم کرده است.
Copilot از جمله محصولات هوش مصنوعی قدرتمند مایکروسافت است که به سرویس‌های زیادی، از ویندوز ۱۰ گرفته تا سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ اضافه شده است. حالا پینت نیز با ویژگی Cocreator کاربرد‌های بسیار بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و همچنین رویکرد‌های اضافی برای کاربران ویندوز ارائه می‌کند تا با کمک هوش مصنوعی بتوانند تصاویر مدنظر خود را تولید کنند.
کد خبر 217020911.560
هوش مصنوعيمرکز هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیپینت
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر