حقوقی
اشتراک گذاری خبر:
1402/4/5

رونمایی از اولین تکنولوژی هوش مصنوعی حقوقی ایران در نمایشگاه الکامپ

به گزارش زومیت ، بهره‌مندی هر فرد از مشاور یا وکیل حقوقی به صورت اختصاصی از طریق ابزار هوش مصنوعی، تحولی که برای نخستین بار در ایران محقق شد.
مجموعه وکیل باشی که فعالیت خود را به عنوان سرویس ارائه دهنده خدمات حقوقی در سال 1398 آغاز کرد، توانسته است با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان، امکان گفتگو از طریق هوش مصنوعی را برای کاربران خود ایجاد کند.
مرتضی ناظمی مقدم، وکیل پایه یک دادگستری و بنیان‌گذار وکیل‌باشی می‌گوید: «تلاش ما در وکیل‌باشی از ابتدا این بوده تا راه دسترسی افراد به خدمات تخصصی حقوقی را هموار کنیم. امروز با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، توانسته‌ایم تکنولوژی‌ای را به افراد ارائه کنیم که حقوق بومی و داخلی را با استفاده از یک data-set اختصاصی، به راحتی و با ساده‌ترین زبان در اختیارشان قرار می‌دهد و مسیر پیدا کردن مناسب‌ترین راه‌حل برای موضوعات حقوقی را به کاربران پیشنهاد ‌می‌کند.»
از مزایای استفاده از این سرویس گفتگوی هوشمند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- با استفاده از امکان گفتگو با هوش مصنوعی کاربران می‌توانند به راحتی به اطلاعات مربوط به موضوعات خود در زمینه‌های مختلف حقوقی و کیفری دسترسی پیدا کنند.
۲- امکان چت و گفتگو با هوش مصنوعی سبب می‌شود تا کاربران بتوانند به بهترین راه‌حل مشکل خود دست یابند.
۳- هوش مصنوعی به کار برده شده در وکیل‌باشی، در نهایت با پیشنهاد بهترین خدمات در دسترس، تلاش می‌کند نتیجه‌ی مطلوب را برای کاربر فراهم آورد.
به طور مثال، شخصی را تصور کنید که به دنبال قراردادی با شرایط و تعهدات خاص و ویژه است اما از عنوان دقیق این قرارداد و همچنین سایر جزئیات و نکات آن مطلع نیست. استفاده از سیستم گفتگوی هوشمند وکیل‌باشی این امکان را برای او فراهم می‌کند که از عنوان حقوقی صحیح فرم مورد نظر و نکات آن مطلع شده و همچنین بتواند از قرارداد مربوطه که سیستم گفتگوی هوشمند به او معرفی و ارائه کرده است، استفاده کند.
ابزار چت هوشمند در رابطه با قراردادهای حوزه‌ی کسب و کار، نسخه‌ی beta ارائه‌شده توسط وکیل‌باشی است و ظرف سه ماه آینده در زمینه‌های مختلف دیگر (مانند فرم‌های قضایی، دعاوی حقوقی یا کیفری و...) نیز عرضه خواهد شد.
ناظمی مقدم در ادامه اشاره کرد: «به مناسبت رونمایی از اولین سیستم چت هوشمند حقوقی در ایران، سامانه وکیل‌باشی این امکان را برای صاحبان کسب و کار در نظر گرفته است که با استفاده از کد تخفیف elecomp.zoomit از 30% تخفیف ویژه جهت دریافت اشتراک وکیل کارت استفاده کنند.»
با خرید اشتراک ویژه‌ی وکیل کارت، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند دپارتمان تخصصی حقوقی خود را به صورت آنلاین و به‌صرفه، با کمک متخصصین حوزه‌ی استارتاپ‌ها ایجاد نموده و کسب ‌و کار خود را از بروز مشکلات حقوقی ایمن کنند.
پلتفرم حقوقی جامع وکیل‌باشی، در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، لاین سمت چپ، غرفه سوم آماده بازدید علاقه‌مندان است.
کد خبر 118020405.569
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیالکامپوکیل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر