متا چت‌های هوش مصنوعی شما را برای نمایش تبلیغ و محتوا شخصی‌سازی می‌کند

متا چت‌های هوش مصنوعی شما را برای نمایش تبلیغ و محتوا شخصی‌سازی می‌کند
فهرست مطالب

شرکت متا قصد دارد به زودی گفت‌وگوهای شما با دستیار هوش مصنوعی‌اش را برای شخصی‌سازی تبلیغات و محتوا در پلتفرم‌های خود استفاده کند. این تغییر از ۱۶ دسامبر اجرایی می‌شود و شامل پیشنهاد پست‌ها، ریل‌ها و گروه‌های مرتبط با گفت‌وگوهای متنی و صوتی شما با هوش مصنوعی نیز خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر در گفتگو با Meta AI درباره «کوهنوردی» سؤال کنید، متا ممکن است علاقه شما به این موضوع را تشخیص دهد و گروه‌های کوهنوردی در فیسبوک، پست‌های دوستان درباره مسیرهای محلی یا تبلیغات کفش کوهنوردی را به شما پیشنهاد دهد.

با این حال، متا اعلام کرده است که گفتگوهای مرتبط با مسائل حساس مانند عقاید مذهبی، گرایش جنسی، دیدگاه‌های سیاسی، سلامت، نژاد یا منشأ قومی و باورهای فلسفی یا عضویت در اتحادیه‌ها برای شخصی‌سازی محتوا استفاده نخواهد شد.

اگر حساب‌های فیسبوک، اینستاگرام یا واتس‌اپ خود را در Meta Accounts Center لینک کرده باشید، شرکت می‌تواند تعاملات شما با ربات هوش مصنوعی در یک پلتفرم را برای ارائه تبلیغات یا پیشنهادات در پلتفرم دیگر نیز استفاده کند. با این حال، متا تأکید کرده که پیام‌های رمزگذاری شده همچنان بدون تغییر در سیاست‌های حریم خصوصی باقی می‌مانند.

متا از ۷ اکتبر کاربران را از این تغییر مطلع خواهد کرد و این ویژگی به تدریج برای اکثر کاربران جهان فعال می‌شود؛ اما در بریتانیا، اتحادیه اروپا و کره جنوبی به دلیل بررسی مسائل قانونی و مقرراتی اجرا نخواهد شد.

کد خبر ۲۱۲۰۴۷۱۲.۵۷۹

منبع: ورج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *