هوش مصنوعی ابزاری برای تقویت مهارت مذاکره

هوش مصنوعی ابزاری برای تقویت مهارت مذاکره
فهرست مطالب

شاید کمی عجیب باشد که درکارگاه هوش مصنوعی که این روزها دارد در جشنواره وین‌آپ ۲۰۲۲ در شهر وین اتریش برگزار می‌شود چرا باید کارگاهی عنوان «برد-برد خود را پیدا کنید! مبانی مذاکره برای نوآوران» باشد که ظاهرا هیچ ارتباطی با هوش مصنوعی ندارد؟ پاسخ این سوال این است: زیرا مذاکره در همه جا، در زندگی روزمره ما وجود دارد و آنقدر مهم است که پای هوش مصنوعی هم به آن باز شده است.
به گزارش مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی مهمتر از همه این‌که بسیاری از استارتاپ‌ها به ویژه درآنها که در حوزه هوش مصنوعی فعال هستند فرصت‌های ارزشمندی را برای ایجاد نتایج بهتر و ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان خود از دست می دهند زیرا با مبانی مذاکره آشنایی ندارند. با این کارگاه، آکادمی مذاکره می‌خواهد ابزارهای صحیح مذاکره را از طریق نمونه‌های واقعی استارتاپ‌ها در اختیار شما قرار دهد. نوآوران در طول دوران حرفه ای خود، تجربه زیادی در مذاکره به دست می آورند. با این حال، ما اغلب شاهد شکاف مهارت‌های مذاکره ‌کنندگان هستیم، به طوری که کارآفرینان فرصت های ارزشمندی را برای ایجاد نتایج بهتر و ایجاد روابط قوی تر با مشتریان، شرکای تجاری یا همکاران خود از دست می‌دهند.
آموزش ساختار یافته و چارچوب‌های اثبات شده که در این کارگاه ارائه می‌شوند به پر کردن این شکاف کمک می‌کنند. در حقیقت  این کارگاه تجربه را به تخصص تبدیل می‌کند و به برتری در مذاکرات و مشتریان کمک می‌نماید
اهداف و محورهای اصلی این کارگاه این است که از شرکت کنندگان در توسعه مهارت‌ها و استراتژی‌ها برای برقراری ارتباط و مذاکره استراتژیک تر در موقعیت‌های مذاکره مشارکتی و رقابتی حمایت می‌کند و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا تجربیات خود را با بازخورد فوری به تخصص در تمرینات فردی و گروهی تبدیل کنند.
اسپانسر اصلی و اجراکننده این کارگاه آکادمی مذاکره Negotiation Academy) ) است که از برنامه‌گذاران پیشرو در حوزه مذاکره در جهان است و  با ارائه مهارت‌های مذاکره و ارتباط قابل آموزش و عملی و ارائه راه‌حل‌های آموزشی به شرکت‌ها در پنج قاره و همچنین راه‌حل‌های یادگیری آنلاین و ترکیبی از دانش‌آموختگان خود  در ۱۲۷ کشور پشتیبانی می‌کند.
مربی ارائه‌دهنده در این کارگاه مذاکره سویتلانا کالیستون  که است  (Svitlana Kalitsun یکی از مربیان برجسته در آکادمی مذاکره است. او مذاکرات بی‌شماری را به عنوان وکیل برای شرکت‌های حقوقی برجسته در اتریش و شرکت‌های چند ملیتی انجام داده است. سویتلانا آموزش‌های خود را در دانشگاه های وین، لیدن و تحصیلات بعدی خود را در ییل دیده است. تا به امروز، او مربی بسیاری از مربیان حرفه‌ای، کارآفرینان و دانشجویان در اروپا، هند، برزیل و اوکراین بوده است.او در حین خدمت به عنوان رئیس باشگاه سخنرانان وین به افراد متعددی در سخنرانی عمومی و رهبری کمک کرده است. او یک نویسنده و یکی از همکاران فوربس ((FORBES و یک مدرس در مدرسه کسب و کار لویو ( L’viv) است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: