کسب‌وکار با عملکرد بالا به کمک هوش مصنوعی

کسب‌وکار با عملکرد بالا به کمک هوش مصنوعی
فهرست مطالب

در نخستین روز ماه جون سال ۲۰۲۲ رویداد روز کسب و کار با عملکرد بالا در جشنواره وین‌آپ ۲۰۲۲ برگزار شد.
به گزارش مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی در رویداد روز کسب و کار با عملکرد بالا همه چیز درباره مدل‌های کسب‌وکار دیجیتال، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی (AI) است و این رویداد شامل گفتگوهای تخصصی، مطالعات موردی و بحث‌های میزگرد بود. شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌آموزند که چگونه EuroCC اتریش به عنوان یک شریک خدماتی واحد، از شرکت ها، موسسات تحقیقاتی و بخش عمومی با تخصص، آموزش و دسترسی آسان ابری به زیرساخت های رو به رشد محاسباتی اتریش با کارایی بالا پشتیبانی می‌کند.
یکی از موضوعات اصلی مورد بحث و بررسی در این رویداد مزایای اقتصادی فعال شده توسط ابررایانه در دنیای بسیار پیچیده‌ امروزی است که هنوز تلاش برای طراحی، ساخت و کنترل آن با استفاده از روش‌های قرن بیستم (یا قدیمی‌تر) ادامه دارد.در این مسیر ابر رایانه می تواند کمک کند – اگر به درستی استفاده شود.
 EuroCC اتریش بخشی از پروژه EuroCC است و به رهبری کارشناسان، مجموعه ای از فعالیت‌ها و خدمات را برای تقویت تبادل تخصص بین دانشگاه و صنعت، ارائه دانش فنی و تسهیل دسترسی به زیرساخت های جدید محاسبات ابری اتریش انجام می‌دهد. استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ یا هوش مصنوعی با قدرت محاسبات با عملکرد بالا، پتانسیل بسیار زیادی برای تحقیق، توسعه و نوآوری و همچنین بهینه سازی محصولات و فرآیندهای تولید ارائه می‌دهد. در دسترس قرار دادن این فناوری‌ها برای استفاده گسترده‌تر، گامی ضروری در جهت ایجاد یک اکوسیستم فناوری پایدار متناسب با علایق و نیازهای جامعه، محققان صنعتی و دانشگاهی، تولیدکنندگان، SMEها و استارتاپ‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: