پلتفرم هوش مصنوعی Salesforce با نام Agentforce به طور عمومی منتشر شد

پلتفرم هوش مصنوعی Salesforce با نام Agentforce به طور عمومی منتشر شد
فهرست مطالب

شرکت Salesforce روز سه‌شنبه از دسترسی عمومی پلتفرم جدید هوش مصنوعی خود به نام “Agentforce” خبر داد. این پلتفرم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد بدون نیاز به کدنویسی یا با کمترین کد ممکن، ربات‌های گفت‌وگو برای تعامل با کارمندان یا مشتریان خود ایجاد و مستقر کنند.

بر اساس اعلام Salesforce، این پلتفرم هم‌اکنون توسط شرکت‌های بزرگی مانند “OpenTable”، “Saks” و “Wiley” در حال استفاده است. شرکت در این زمینه اعلام کرد که “Agentforce” به طور خودکار قادر به انجام وظایف مختلف است و نیازی به مشارکت انسان ندارد. این عوامل می‌توانند بر اساس تغییرات در داده‌ها، قوانین تجاری یا اتوماسیون‌های از پیش ساخته شده فعال شوند.

“Salesforce” همچنین تاکید دارد که این پلتفرم تنها محدود به ربات‌های چت نیست و فراتر از آن عمل می‌کند. در حالی که ابزارهای مشابه‌ای مانند “Copilot” در سایر پلتفرم‌ها وجود دارد، “Agentforce” به‌طور خاص برای تسهیل همکاری میان انسان‌ها و ربات‌ها طراحی شده است تا تجربه موفقیت‌آمیزتری برای مشتریان فراهم کند.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، در این زمینه اشاره کرده که ابزارهای مشابه مایکروسافت را با نام “Clippy 2.0” مقایسه کرده و انتقاداتی از آن‌ها به دلیل نشت اطلاعات شرکت‌ها مطرح کرده است.

“Agentforce” به عنوان جایگزینی برای “Einstein Copilot”، پلتفرم‌های هوش مصنوعی دیگر Salesforce، در استراتژی کلی این شرکت قرار گرفته و در نظر دارد به عنوان محور اصلی تحول دیجیتال در سازمان‌ها عمل کند. این پلتفرم همچنین در تلاش است تا ابزارهایی همچون “Slack” را به پلتفرم‌هایی فراتر از یک سیستم چت ساده تبدیل کند.

علاوه بر این، “Agentforce Service Agent” به عنوان یک راهکار سلف‌سرویس برای مشتریان ارائه شده و قیمت آن از ۲ دلار برای هر مکالمه آغاز می‌شود. همچنین، “Agent Builder” به کاربران این امکان را می‌دهد تا ربات‌های سفارشی خود را بر اساس قالب‌های موجود ایجاد کنند.

کد خبر۲۱۲۰۳۰۸۱۵.۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *