“سیلزفورس”، شرکت معروف در زمینه نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اعلام کرده است که بیش از هزار نیروی جدید برای فروش دستیار هوش مصنوعی خود استخدام خواهد کرد. این اقدام در راستای راهاندازی “Agentforce”، دستیار هوش مصنوعی مولد سیلزفورس، انجام میشود که قادر است وظایفی مانند پشتیبانی مشتری و فروش را بدون نیاز به نظارت انسانی انجام دهد.
به گفته “مارک بنیوف”، مدیرعامل سیلزفورس، این محصول جدید کمتر از دو هفته پیش راهاندازی شده و بازخوردهای بسیار مثبتی از مشتریان دریافت کرده است. هدف سیلزفورس از استخدام این تعداد نیروی جدید، بهرهبرداری سریعتر از”Agentforce” و افزایش استفاده از این دستیار هوش مصنوعی است که تعرفهای حدود ۲ دلار به ازای هر مکالمه دارد.
در حالی که سیلزفورس در سالهای اخیر تلاش کرده تا هزینههای فروش خود را کاهش دهد و به مشتریان خود استفاده بیشتر از دستیارهای هوش مصنوعی را پیشنهاد دهد، این شرکت در حال رقابت شدید با دیگر شرکتهای بزرگ مانند “مایکروسافت” است که در حال توسعه دستیار هوش مصنوعی خود هستند. بنیوف همچنین انتقاد تندی از دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت داشت و گفت که ابزار کوپایلت این شرکت دقت لازم را ندارد و عملکردش ناامیدکننده است.
این تحرکات نشاندهنده رقابت شدید در بازار ابزارهای هوش مصنوعی است که شرکتها در تلاش هستند تا با ارائه محصولات کارآمدتر، سهم بیشتری از بازار را به دست آورند.
کد خبر ۲۱۲۰۳۰۸۲۰.۵۶۹