بازدید رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از محصولات هوش مصنوعی دانشگاه آزاد

بازدید رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از محصولات هوش مصنوعی دانشگاه آزاد
فهرست مطالب
دکتر رضوی زاده با حضور در مراسم افتتاحیه رویداد ملی “عصر امید” از نمایشگاه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ صبح امروز دکتر رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور و سخنرانی در آیین افتتاحیه رویداد ملی “عصر امید” در دانشگاه آزاد کرج، از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد در حوزه هوش مصنوعی بازدید کرد.
بر اساس این خبر، دکتر سید محمد رضوی زاده از غرفه های نمایشگاه رویداد “عصر امید” به همراه دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و محصولاتی همچون تحقیقات سوانح طبیعی، محصولات هوش مصنوعی در حوزه محیط زیست و محصولات خودرویی در بخش هوش مصنوعی بازدید به عمل آورد.
لازم به ذکر است، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید به گفت و گو با پژوهشگران و تولید کنندگان مختلف در حوزه هوش مصنوعی پرداخت و بر رفع موانع تولید و همچنین حمایت دولت و وزارت ارتباطات از تجاری شدن برخی از این محصولات تأکید کرد.
چهارمین رویداد ملی عصر امید  از امروز در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با هدف معرفی قابلیت‌های موجود در این زمینه و آخرین دستاوردهای علوم مرتبط، افزایش آگاهی و بینش عمومی نسبت به این شاخه علمی و فناوری‌های مربوطه و نیز توسعه بسترهای تعامل و همکاری سازنده با ارگان‌های متولی فناوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.
همچنین در این رویداد، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، صنایع و موسسات، طرح‌های فناورانه خود را در قالب “چالش فناوری” و حضور در نمایشگاه تخصصی با بیش از ۲۰۰ غرفه، به معرض نمایش می‌گذارند.
کد خبر ۱۱۲۰۲۰۷۲۴.۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: