کمک انسان‌های مجازی به رونق تجارت الکترونیک

کمک انسان‌های مجازی به رونق تجارت الکترونیک
فهرست مطالب
فناوری‌های نوآورانه همزادهای دیجیتالی (digital doppelganger) در حال متحول کردن صنعت تجارت الکترونیک چین هستند و به شرکت‌ها در ‏صرفه‌جویی قابل‌توجه در هزینه‌ها و افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کنند.
در نمایشگاه اخیر محصولات مصرفی چین در استان ‏خَی‌نَن، شرکت جِی‌دی از یک همزاد دیجیتالی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی برای معرفی محصولات خود استفاده کرده است.
این ‏چِهرَک (آواتارِ) مجازی که با استفاده از الگوی زبانی پیشرفته این شرکت ساخته شده است، به طور شگفت‌انگیزی حالات چهره، ‏زبان بدن، حرکات، صدا و لهجه‌ی مدیر فروش را شبیه‌سازی می‌کند و حتی ظریف‌ترین حرکات انگشتان را به تصویر می‌کشید.‏ ‏
این ابتکار نوآورانه با استقبال چشمگیری مواجه شده است و در یک ساعت اول بیش از ۲۰ میلیون بازدید داشت و توانسته به ‏فروش هفت میلیون‌دلاری در طی جلسات پخش شده کمک کند.
چهرک‌های دیجیتال شرکت جی‌دی نه‌تنها در جذب مخاطبان و ‏افزایش فروش مؤثر هستند، بلکه می‌توانند به سؤالات متداول مشتریان در طول پخش زنده پاسخ دهند و توصیه‌های محصول ‏متناسب با نیازهای آنها ارائه دهند. این قابلیت‌ها به افزایش نرخ تبدیل سفارش و رضایت مشتریان کمک می‌کند‏.
جِی‌دی تنها ‏شرکتی نیست که از فناوری انسان‌های مجازی در تجارت الکترونیک استفاده می‌کند. شرکت‌های دیگری مانند علی‌بابا و تِنسِنت ‏نیز در حال سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند و پیش‌بینی می‌شود که بازار انسان مجازی چین تا سال ۲۰۳۰، به ۳۸ میلیارد ‏دلار برسد.‏
کد خبر ۲۰۶۰۳۰۳۰۷.۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: