تحول در دنیای تبلیغات با ابزار جدید هوش مصنوعی گوگل

فهرست مطالب

گوگل ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن تبلیغات خود را شخصی‌سازی کنند.
گوگل ابزارهای هوش مصنوعی مولد جدیدی را برای ایجاد تبلیغات، از نوشتن سرفصل ها و توضیحاتی که همراه با جستجوها ظاهر می شوند تا ایجاد و ویرایش تصاویر، ارائه می کند.
گوگل این ابزار را برای استفاده توسط شرکت های تبلیغاتی و همچنین مشاغل بدون کارکنان خلاق داخلی ارائه می دهد. تبلیغ‌کنندگان با استفاده از پیام‌های متنی، می‌توانند متن و تصاویر تولیدی خود را بازتکرار کنند تا زمانی که به مورد تایید شده خود برسند.
گوگل همچنین تضمین کرده که هرگز ۲ تصویر مشابه تولید نخواهد کرد. مشتریان می توانند از ویرایشگر برای به روز رسانی تبلیغات بصری موجود استفاده کنند. در یکی از نمونه‌های ارائه شده توسط گوگل، یک کاربر از محصول مراقبت از پوست استفاده کرد اما پس‌زمینه آن را با درخت کریسمس جایگزین کرد تا برای تعطیلات آماده شود. علاوه بر این، می توانید انواع تبلیغات را برای استفاده در موقعیت های مختلف ایجاد کنید.
به گفته گوگل، تمام محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی مشمول SynthID، علامت فراداده برای کمک به شناسایی محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: