یک شرکت خودروسازی چینی تصمیم دارد چت بات هوش مصنوعی «ارنی بات» که رقیب چت جی پی تی به شمار می رود را به طور گسترده در خودروها به کار گیرد.
خودروساز چینی «گریت وال موتور»(GWN)، قصد دارد سیستم های هوش مصنوعی را وارد بازار عظیم خودرو کند.
این شرکت قصد دارد سیستم هوش مصنوعی «بایدو» که مشابه چت جی پی تی است را در خودروهایش یکپارچه کند.
به این ترتیب قابلیت محاوره بین راننده و خودرو فعال می شود.
به نوشته برنا ، (GWN) با شرکت فناوری بایدو همکاری می کند تا خودروهایی بسازد که با ابزار چت بایدو به نام «ارنی بات» یکپارچه شوند. چنین اقدامی تلاش برای قدرتمندتر کردن خودروها و تسهیل استفاده از آنها به شمار می رود.
ارنی بات به عنوان رقیب چینی چت جی پی تی شرکت اوپن ای آی به بازار آمده است.
نشریه ساوث چاینا مورنینگ پست در این باره می گوید: چند ویژگی نوآورانه در این وسایل نقلیه به کار رفته که به طور انبوه تولید شده اند. آنها به تدریج در مقیاس وسیع برای استفاده تجاری به کار می روند.
این درحالی است که شرکت بایدو روی هوش مصنوعی و توسعه مدل زبانی ارنی تمرکز کرده است.
خودروساز چینی «گریت وال موتور»(GWN)، قصد دارد سیستم های هوش مصنوعی را وارد بازار عظیم خودرو کند.
این شرکت قصد دارد سیستم هوش مصنوعی «بایدو» که مشابه چت جی پی تی است را در خودروهایش یکپارچه کند.
به این ترتیب قابلیت محاوره بین راننده و خودرو فعال می شود.
به نوشته برنا ، (GWN) با شرکت فناوری بایدو همکاری می کند تا خودروهایی بسازد که با ابزار چت بایدو به نام «ارنی بات» یکپارچه شوند. چنین اقدامی تلاش برای قدرتمندتر کردن خودروها و تسهیل استفاده از آنها به شمار می رود.
ارنی بات به عنوان رقیب چینی چت جی پی تی شرکت اوپن ای آی به بازار آمده است.
نشریه ساوث چاینا مورنینگ پست در این باره می گوید: چند ویژگی نوآورانه در این وسایل نقلیه به کار رفته که به طور انبوه تولید شده اند. آنها به تدریج در مقیاس وسیع برای استفاده تجاری به کار می روند.
این درحالی است که شرکت بایدو روی هوش مصنوعی و توسعه مدل زبانی ارنی تمرکز کرده است.