ایربادی که با حرکت فک موبایل را کنترل می کند

ایربادی که با حرکت فک موبایل را کنترل می کند
فهرست مطالب
یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم واقعی به شما امکان می‌دهند موسیقی را کنترل کنید یا با یک فرمان صوتی از تلفن خود پرس و جو کنید، اما Wisear تجربه هندزفری را یک قدم جلوتر می‌برد.
این شرکت در حال کار روی چیزی است که آن را «اولین هدفون بی‌سیم حسگر عصبی» می‌نامد، یک مجموعه بی‌سیم واقعی که به شما امکان می‌دهد با اعمالی مانند فشردن فک، آهنگ‌ها را کنترل کنید.
پس از نمایش فناوری که اولین مدل خود را در CES سال گذشته به نمایش گذاشت، این شرکت با مجموعه ای واقعی از هدفون ها به کنترل های نمایشی بر اساس حرکت عضلات صورت بازگشته است.
Wisear می‌گوید که الکترودهای درون فعالیت مغز، چشم و صورت را با استفاده از هوش مصنوعی کنترل می‌کنند تا آن‌ها را به کنترل‌ها تبدیل کنند.
این شرکت در اینجا در CES دو مورد را به نمایش می‌گذارد – پخش/مکث و پرش از آهنگ‌ها – که هر دو با فشردن فک شما (به ترتیب یک یا دو بار) انجام می‌شوند.
Wisear می‌گوید که تا پایان سال، اولین کنترل‌های با استفاده از فعالیت چشمی که با دو نمونه اولیه سیمی در اینجا در وگاس به نمایش گذاشته شده است، آماده خواهند شد.
همچنین قصد دارد اولین کنترل خود را بر اساس فعالیت مغزی در سال آینده معرفی کند. این شرکت می‌گوید هنگامی که مجموعه کامل اقدامات آماده شد، اولین محصول مصرفی خود را معرفی خواهد کرد، که در حال حاضر برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.
کد خبر ۲۰۸۰۱۱۰۲۰.۱۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: