دولت کانادا از رشد شرکت هوش مصنوعی تحت رهبری زنان در تورنتو حمایت می کند

دولت کانادا از رشد شرکت هوش مصنوعی تحت رهبری زنان در تورنتو حمایت می کند
فهرست مطالب

در حالی که کانادا از همه گیری جهانی بهبود می یابد، دولت در حال سرمایه گذاری در فن آوری های نوآورانه و کسب و کارهایی است که اقتصاد پاک تری را برای آینده ایجاد می کند. شرکت‌های کانادایی در حال پیشروی جهانی در بازار سریع رشد فناوری پاک هستند و به ایجاد مشاغل خوب برای کانادایی‌ها کمک می‌کنند.
جولی دزروویچ، عضو پارلمان داونپورت، امروز به نمایندگی از هلنا جاکزک، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری بیش از ۵.۷ میلیون دلاری برای هوش مصنوعی تحت رهبری زنان (AI) خبر داد.
این سرمایه‌گذاری، از طریق صندوق مشاغل و رشد، به Canvas AI اجازه می‌دهد تا تجاری‌سازی پلتفرم نرم‌افزار هوش مصنوعی خود را گسترش داده و تسریع بخشد، ۴۵ شغل جدید ایجاد کند و به جایگاه Canvas AI برای رشد آینده کمک کند.
Canvass AI که توسط بنیانگذار و مدیرعامل Humera Malik در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، یک ارائه دهنده نرم افزار هوش مصنوعی پیشرو است که پلت فرم آن توسط شرکت های صنعتی بزرگ در بخش های خودرو، مواد شیمیایی، انرژی، غذا و نوشیدنی، و فلزات و بخش های معدن استفاده می شود. نرم افزار هوش مصنوعی به سازندگان اجازه می دهد تا خروجی آینده را نظارت و پیش بینی کنند تا مهندسان بتوانند فرآیندهای خود را بهینه کنند، مصرف آب و انتشار CO2 را کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: