چت‌بات فارسی «دانابات» برپایه هوش مصنوعی مولد معرفی شد

چت‌بات فارسی «دانابات» برپایه هوش مصنوعی مولد معرفی شد
فهرست مطالب

چت‌بات فارسی «دانابات» قرار است با بهینه‌سازی فرایند ارتباط با مشتریان، بخش عمده‌ای از وظایف بخش پشتیبانی را برعهده بگیرد.

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت از چت‌بات فارسی جدیدی موسوم به «دانابات» رونمایی کرد. این چت‌بات با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد (Generative AI) طراحی شده و هدف از توسعه‌ی آن کمک به کسب‌وکارها در ارائه‌ی خدمات پشتیبانی به شکل بهینه‌تر است.

پارت می‌گوید دانابات برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان طراحی شده است و می‌تواند به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کند. پارت ادعا می‌کند این ابزار توانایی شبیه‌سازی تعاملات انسانی را دارد و زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ را کاهش می‌دهد.

طبق اعلام شرکت توسعه‌دهنده، چت‌بات دانابات قابلیت استفاده در کسب‌وکارهای مختلف از بانک‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی گرفته تا مراکز درمانی را دارد و می‌تواند به‌طور گسترده در خدمات پشتیبانی کاربرد داشته باشد. پارت می‌گوید دانابات قادر است عملکرد خود را براساس داده‌های جدید بهبود دهد. به‌گفته‌ی پارت، دانابات می‌تواند با لحن‌ها و ساختارهای مختلف زبان فارسی هم تعامل کند.

به‌گفته‌ی پارت، یکی دیگر از ویژگی‌های دانابات به ارائه‌ی گزارش‌های آماری دقیق از عملکرد خود و رفتار کاربران بازمی‌گردد که به کسب‌وکارها در تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه کمک می‌کند. از آنجا که کارکرد داناپارت به تجهیزات تخصصی یا نیروی متخصص صورت می‌گیرد؛ بنابراین روی کاغذ و در صورت داشتن عملکرد مطلوب، می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری مؤثر باشد.

کد خبر ۱۱۲۰۳۰۹۰۸.۵۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *