کلینیک کلیولند وارد گروه آسیب شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی شد

کلینیک کلیولند وارد گروه آسیب شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی شد
فهرست مطالب

یک همکاری پنج ساله بین PathAI و کلینیک کلیولند در نظر دارد از الگوریتم های آسیب شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش مراقبت های بالینی استفاده کند.

مرکز PathAI مستقر در بوستون، ابزارهای تحقیقاتی و خدمات آسیب‌شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد می‌کند. هدف این شرکت تولید تشخیص‌های دقیق از طریق پلتفرم خود است که با رویکردهای یادگیری ماشینی و عمیق پشتیبانی می‌شود.

کلینیک کلیولند، یکی از برجسته ترین سیستم های بهداشتی در کشور، تخصص و داده های بالینی خود را با پلت فرم PathAI ترکیب می کند تا تحقیقات ترجمه ای و تشخیص بالینی را انجام دهد.

برایان روبین گفت: “تعهد ما ارائه بهترین مراقبت ممکن برای بیماران است، و به طور فزاینده ای واضح است که آسیب شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به طور اساسی دقت تشخیصی و انتخاب درمان را افزایش دهد.با انجام این کار، می‌توانیم ارزش یادگیری ماشینی را برای بیماران خود به حداکثر برسانیم و به نوآوری عمیق‌تری دامن بزنیم که می‌تواند به نتایج بهتری منجر شود.”

هدف این همکاری افزایش درمان برای حالت های مختلف بیماری با استفاده از مجموعه داده چند وجهی است.

در واقع PathAI از اسلایدهای آسیب شناسی دیجیتالی برای بهبود الگوریتم های هوش مصنوعی با کمک اطلاعات بالینی استفاده می کند.

کارمندان کلینیک کلیولند نیز با یادگیری مراقبت از بیماران با استفاده از تشخیص آسیب شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی، از این همکاری تجربه کسب خواهند کرد.

همکاری های متمرکز بر هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک استراتژی رایج برای ارتقای خدمات بهداشتی خاص است. همکاری‌های مرتبط با هوش مصنوعی همچنین سعی در ارتقای مراقبت از شرایط سلامت روان از جمله بیماری آلزایمر داشته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: