بهبود تشخیص ،درمان و مراقبت های پس از سکته مغزی به کمک هوش مصنوعی

بهبود تشخیص ،درمان و مراقبت های پس از سکته مغزی به کمک هوش مصنوعی
فهرست مطالب

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، پلتفرم مبتنی بر ابر Viz.ai به متخصصان عصبی عروقی در مورد یک سکته مشکوک هشدار می دهد و امکان بررسی تصویربرداری زودهنگام و همکاری بهتر بین پزشکان را فراهم می کند. با استفاده از یک رابط تلفن همراه، تیم های مراقبت می توانند در زمان واقعی برای تجزیه و تحلیل اسکن ها و تصمیم گیری در مورد مناسب ترین دوره درمان همکاری کنند.
چیس کالینز، مدیر علوم اعصاب در می گوید: “این فناوری جدید روشی را که ما قادر به ارائه مراقبت های سکته مغزی به بیماران و جامعه خود هستیم، با اجازه دادن به کارکنان خود برای برقراری ارتباط ایمن و هماهنگ کردن مراقبت ها در حین تعیین تصمیم بهینه درمان بیمار، متحول خواهد کرد.ما مشتاقانه منتظر دیدن نتایج بهتر هستیم.”
سیستم سلامت امیدوار است از این فناوری برای صرفه جویی در دقایق و ساعت های حیاتی در تریاژ، تشخیص و درمان سکته مغزی استفاده کند که می تواند به طور قابل توجهی بر نتایج سلامتی تأثیر بگذارد. با استفاده از این پلت فرم، پزشکان می توانند از راه دور در مراقبت های هماهنگ شرکت کنند.
سوشیل لاکانی،
 مدیر پزشکی سکته مغزی مرسی گفت: «این امر تشخیص را تسریع می‌کند و زمان مورد نیاز برای جمع‌آوری داده‌ها برای تصمیم‌گیری فوری را کاهش می‌دهد، مانند اینکه کدام درمان‌ها مورد نیاز است یا کدام بخش‌های مغز در صورت عدم درمان آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌بینند. »
کالینز اظهار داشت :«فراتر از آنچه که در حال حاضر برای اطمینان از کیفیت مراقبت [سکته مغزی] برای بیماران خود انجام می دهیم، Mercy Health – Springfield در حال افزودن فناوری های مختلف جدید است، بنابراین ارائه دهندگان ما بهترین ابزارها را برای کمک به نجات جان و بهبود نتایج در دسترس دارند. کالینز اظهار داشت. از تشخیص تا درمان، ما در حال ایجاد یک برنامه جامع علوم اعصاب هستیم تا افرادی که در اسپرینگفیلد و مناطق اطراف آن زندگی می‌کنند بهترین سطح مراقبت را داشته باشند.»
این مشارکت علاقه روزافزون به استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و پیشگیری از سکته را نشان می‌دهد.
یکی از ابزارهای تحلیل پیشگویانه، که در یک مطالعه AHA در ژوئن ۲۰۲۰ در سکته مغزی منتشر شد، مورد ارزیابی قرار گرفت و به طور دقیق خطر سکته مغزی ایسکمیک بیماران را بر اساس شدت سندرم متابولیک آنها پیش بینی کرد، مجموعه ای از شرایط که شامل فشار خون بالا، چربی اضافی بدن و سطوح غیر طبیعی کلسترول است.

کد خبر ۲۰۱۰۱۰۴۲۲.۰۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: