تجهیز پزشکان با همیاران هوش مصنوعی

تجهیز پزشکان با همیاران هوش مصنوعی
فهرست مطالب

شرکت Ambience Healthcare، تأسیس شده توسط فارغ‌التحصیلان، با هدف اتوماسیون کارهای روتین پزشکان قبل، در حین و بعد از ملاقات با بیماران، در تلاش است تا به بهبود کیفیت خدمات بهداشتی کمک کند. پزشکان به طور معمول ساعت‌ها از روز خود را صرف کارهای اداری مانند جستجوی سوابق پزشکی الکترونیکی، نوشتن مستندات و مدیریت صورتحساب می‌کنند که این وضعیت منجر به خستگی و کاهش کیفیت مراقبت از بیماران می‌شود.

مدیر عامل Ambience، مایک انگ، می‌گوید: “ما همیارانی می‌سازیم تا به پزشکان قدرت‌های فوق‌العاده‌ای بدهیم.” این پلتفرم با ادغام مستقیم در سوابق پزشکی، به پزشکان کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری بر روی ارائه بهترین خدمات به بیماران داشته باشند.
محصولات این شرکت شامل ثبت‌نام پیش از ملاقات و یادداشت‌برداری هوش مصنوعی در زمان واقعی است.

Ambience در حال حاضر در حدود ۴۰ مؤسسه بزرگ مانند UCSF Health و سیستم بهداشت Memorial Hermann مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس آمار، پزشکان با استفاده از این پلتفرم روزانه دو تا سه ساعت زمان خود را صرفه‌جویی می‌کنند و سطح خستگی کمتری را تجربه می‌کنند.

این شرکت به دنبال بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی و کاهش مشکلات ناشی از کمبود پزشکان است. مایک انگ تأکید می‌کند که هدف آنها دموکراتیزه کردن دسترسی به اطلاعات بالینی و تخصصی در سراسر ایالات متحده است. با رشد هوش مصنوعی، امیدوارند بتوانند دانش متخصصان برتر کشور را به جامعه گسترده‌تری ارائه دهند.

کد خبر ۲۰۱۰۳۰۸۰۱.۰۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *