پلیس ژاپن از هوش مصنوعی و پهپاد برای محافظت از مقامات در اجلاس گروه هفت استفاده می کند

پلیس ژاپن از هوش مصنوعی و پهپاد برای محافظت از مقامات در اجلاس گروه هفت استفاده می کند
فهرست مطالب
پلیس ژاپن به دنبال ترور آبه شینزو نخست وزیر سابق این کشور برای تامین امنیت مقامات در اجلاس گروه هفت از تجهیزات پیشرفته از جمله هوش مصنوعی و پهباد استفاده می کند.
کویچی تانی گفت: “پلیس ژاپن مصمم است رویکرد حفاظت از مقامات عالی رتبه را به طور اساسی تغییر دهد و در نظر دارد از پهپادها، سپرهای شیشه ای ضد گلوله و هوش مصنوعی (AI) در اجلاس G7 در سال آینده استفاده کند. ”
کویچی ادامه داد:” ما قصد داریم سال آینده، در خلال اجلاس G7، از هوش مصنوعی، هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر انواع فناوری های پیشرفته استفاده کنیم. ما می خواهیم این امر به یک روابط عمومی برای امنیت و نظم در داخل و خارج از کشور تبدیل شود.”
شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن در هشتم ژوئیه در شهر نارای ژاپن در جریان یک سخنرانی تبلیغاتی مورد حمله قرار گرفت. قاتل او، تتسویا یاماگامی، از پشت به سیاستمدار نزدیک شد و از فاصله حدودا ۱۰ متری (۳۳ فوتی) دو گلوله شلیک کرد.
پلیس گفت آبه بلافاصله پس از مجروح شدن هوشیار بود، اما پس از انتقال به بیمارستان، وضعیت او با ایست قلبی و ریوی وخیم شد. بعداً در همان روز، بیمارستان دانشگاه پزشکی نارا مرگ او را اعلام کرد. آبه ۶۷ سال داشت.
کد خبر ۲۰۲۰۱۰۶۰۶.۵۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: