سئول از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت عمومی در متروها استفاده می کند

سئول از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت عمومی در متروها استفاده می کند
فهرست مطالب
سئول روز دوشنبه از برنامه های خود برای توسعه یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی برای نظارت و ردیابی رفتارهای غیرعادی در بین مسافران مترو، از جمله موارد خشونت، با هدف تکمیل این سیستم تا پایان سال رونمایی کرد.
اعلامیه مترو و بنیاد دیجیتال سئول در پی مجموعه ای از حوادث که نگرانی عمومی را در مورد ایمنی در مترو افزایش داده است، از جمله حادثه چاقوکشی و  مجروح شدن دو مسافر شد، انجام شد.
هدف این پروژه ایجاد یک سیستم نظارت و تشخیص در زمان واقعی برای شناسایی رفتارهای غیرعادی در بین مسافران مترو با استفاده از فناوری “تصویرنویسی” مبتنی بر هوش مصنوعی است. این فناوری تصاویر یا فیلم های ویدئویی را به توضیحات متنی تبدیل می کند.
سپس متن تولید شده را می توان برای اقدام فوری در صورت وقوع حادثه به مقامات مترو ارسال کرد.
این دو سازمان روز جمعه یادداشت تفاهمی برای این پروژه امضا کردند و هدف خود را تکمیل فاز طراحی و تست فنی تا دسامبر تعیین کرده‌اند.
آنها قصد دارند یک ایستگاه در خط شماره ۵ را برای آزمایش اولیه انتخاب کنند. پس از آزمایش‌های اولیه موفقیت‌آمیز، این سیستم تا سال ۲۰۲۵ به تمامی ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو گسترش خواهد یافت.
مترو سئول گفت که انتظار می رود این پروژه با تقویت همکاری بین پلیس و پرسنل امنیتی مترو، توانایی های واکنش مقامات را در شرایط بحرانی تقویت کند.
باک هو، مدیر عامل مترو سئول گفت: «سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص و ردیابی رفتارهای غیرعادی به فناوری تبدیل می‌شود که واکنش مؤثرتری را به حوادثی که اعضای عمومی را هدف قرار می‌دهند، ممکن می‌سازد. ما متعهد به ایجاد یک محیط امن مترو با استفاده از زیرساخت های مترو سئول و تخصص فنی بنیاد دیجیتال سئول هستیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: