گوگل پادمان‌های انتخاباتی را در یوتیوب و هوش مصنوعی خود تقویت می‌کند

گوگل پادمان‌های انتخاباتی را در یوتیوب و هوش مصنوعی خود تقویت می‌کند
فهرست مطالب

در فروشگاه گوگل پلی علامت جدیدی نمایش داده خواهد شد که نشان می‌دهد یک اپ متعلق به یک سازمان رسمی دولتی است.

از آنجا که ایالات‌متحده به سمت یکی از مهم‌ترین انتخابات در تاریخ ۲۴۸ ساله خود می‌رود، گوگل در حال اجرای تدابیر امنیتی برای اطمینان یافتن از دریافت اطلاعات قابل اعتماد توسط کاربران است.
 
این شرکت، علاوه بر اقداماتی که اواخر سال گذشته اعلام کرد، اکنون پادمان‌های مربوط به انتخابات را به محصولات یوتیوب، Search، گوگل پلی و AI خود اضافه می‌کند.
 
یوتیوب، برای حداقل برخی از نامزدهای انتخابات فدرال، پنل‌های اطلاعاتی را در بالای نتایج جستجوگر خود اضافه می‌کند. این ماژول‌ها، که احتمالاً مشابه مواردی هستند که هنگام جستجوی چهره‌های برجسته در وب نمایش داده می‌شوند، شامل جزئیات اصلی نامزدها مانند حزب سیاسی آنها و پیوندی به جستجوی گوگل برای اطلاعات بیشتر است. این شرکت می‌گوید این پنل‌ها ممکن است شامل پیوندی به وب‌سایت رسمی (یا کانال دیگر) شخص موردنظر نیز باشد. با نزدیک شدن به روز انتخابات (۵ نوامبر)، صفحه اصلی یوتیوب همچنین یادآوری‌هایی در مورد مکان و نحوه رأی دادن نشان خواهد داد.
 
جستجوگر گوگل نیز شامل منابع ثبت‌نام رای‌دهندگان جمع‌آوری شده از دفاتر انتخابات ایالتی برای همه کاربران خواهد بود. گوگل این داده‌ها را با همکاری یک سازمان غیرانتفاعی غیرحزبی به نام Democracy Works که با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف کار می‌کند به دست می‌آورد تا به رای‌دهندگان در هر زمان و هر کجا که نیاز داشته باشند یاری برساند.

به گفته ی ایتنا در همین حال، در فروشگاه Google Play علامت جدیدی نمایش داده خواهد شد که نشان می‌دهد یک اپ متعلق به یک سازمان رسمی دولتی است. این شرکت الزامات خود را برای اپ‌هایی که «اطلاعات دولتی را به اشتراک می‌گذارند» در سند راهنمای توسعه‌دهنده تشریح می‌کند. اپ‌های تأیید شده که فرم‌های مورد نیاز را ارائه کرده‌اند، واجد شرایط نمایش با علائم مذکور خواهند بود.
 
در مورد هوش مصنوعی مولد، که ممکن است مستعد انتشار اطلاعات متوهمانه باشد، گوگل محدودیت‌های مربوط به انتخابات خود را که اواخر سال گذشته اعلام شد گسترش می‌دهد.

این محدودیت‌ها شامل افشای تبلیغات ایجاد شده یا تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی، برچسب‌های محتوا برای محتوای تولید شده و واترمارک دیجیتال SynthID برای متن، صدا، تصاویر و ویدیوی ساخته شده توسط هوش مصنوعی می‌شوند.

کد خبر ۲۰۲۰۳۰۶۱۹.۵۶۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *