شرکت جت بلو با مشارکت هوش مصنوعی مزیت رقابتی خود را افزایش می دهد

شرکت جت بلو با مشارکت هوش مصنوعی مزیت رقابتی خود را افزایش می دهد
فهرست مطالب

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت JetBlue با FLYR Labs، مبتکر پیشرو صنعت سفر در پیش بینی و قیمت گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی شریک شده است تا قابلیت های بهینه سازی درآمد شرکت هواپیمایی را با هوشمندی تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل دقیق و در زمان واقعی افزایش دهد.
پلتفرم اطلاعاتی تصمیم‌گیری ابری FLYR، سیستم عامل درآمد، از فناوری یادگیری عمیق برای ارائه قابلیت‌های مدیریت درآمد خودکار و مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند که فرصت‌های درآمدی در کل کسب و کار را به حداکثر می‌رساند. عملکرد بازار سیستم عامل درآمدی که قبلاً در JetBlue مستقر شده است، نتایج امیدوارکننده‌ای را به همراه دارد و توانایی خود را در افزایش مشارکت تحلیلگران نشان می‌دهد.
دیو کلارک، رئیس درآمد و برنامه ریزی در JetBlue، گفت: “ما به دلیل ایجاد اختلال در صنعت خود و فرآیندهای قدیمی که پیش از ما بود، مشهور هستیم. همکاری با FLYR، یکی از پیشگامان نرم‌افزار بهینه‌سازی درآمد مبتنی بر هوش مصنوعی، نمونه دیگری از این است که چگونه می‌توانیم «اثر JetBlue» را تقویت کنیم – تا حد امکان رقابتی نگه‌داشتن کرایه‌ها بدون به خطر انداختن تجربه مشتری – اخلاقی که در رویکرد مشارکت FLYR منعکس شده است. ”
JetBlueدر واقع شرکت هواپیمایی Hometown ® نیویورک و ششمین شرکت هواپیمایی بزرگ در ایالات متحده است که به بیش از ۱۱۰ شهر در سراسر ایالات متحده، آمریکای لاتین، دریای کارائیب، کانادا و بریتانیا خدمات رسانی می کند. JetBlue به سرمایه گذاری در موفقیت FLYR از طریق شرکت تابعه سرمایه گذاری خطرپذیر خود، JetBlue Technology Ventures ادامه می دهد.
الکس منز، مدیرعامل FLYR، گفت: «جت بلو در حال حاضر نفوذ باورنکردنی در بازار دارد. با کار با FLYR، تحلیلگران JetBlue زودتر از همیشه از فرصت های درآمدی بیشتر آگاه می شوند. قابلیت‌های هوش مصنوعی ما مزیت JetBlue را با درک و بکارگیری زمینه شبکه گسترده، امکان‌پذیر ساختن تصمیم‌گیری‌های سریع و هدفمند در مسیر یا قیمت‌گذاری تسریع می‌کند. سیستم عامل درآمد می‌تواند بر تمامی تیم‌های تجاری حیاتی یک شرکت هواپیمایی، مانند بازاریابی، باربری، برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی شبکه و لوازم جانبی تأثیر مثبت بگذارد، که باعث تقویت بیشتر شهرت JetBlue می‌شود و مزایای بیشتری را برای مسافران در هر بازاری که فعالیت می‌کند، ارائه می‌کند.

کد خبر ۲۰۳۰۱۰۴۰۷.۴۸۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: