گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
مهرنیوز می گوید که هوش مصنوعی در ماه های اخیر صنعت فناوری را در قبضه خود گرفته است. در این میان گوگل و شرکت های دیگر چت بات های نوینی ابداع کرده اند که می توانند در محاورات به کاربران پاسخ دهند. همچنین هوش مصنوعی برای سرویس رسانی به آگهی دهندگان استفاده شده که همین امر به درآمدزایی شرکت کمک می کند.
هرچند گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی برای آگهی دهندگان را معرفی کرده بود، اما اکنون این فناوری را به کار می گیرد تا به برندها کمک کند به اهداف دقیق تری برای تبلیغاتشان دست یابند.
یکی از ویژگی های جدید «Demand Gen» نام دارد و از هوش مصنوعی برای قرار دادن آگهی تصویری و ویدئویی سفارش دهنده در سراسر محصولات گوگل مانند جی میل، یوتیوب و غیره استفاده می کند.
به این ترتیب نیازی نیست آگهی دهندگان درباره مکان قرار گرفتن محتوای خود زیاد فکر کنند و در عوض فناوری این کار را انجام می دهد.
ویژگی دوم از هوش مصنوعی برای قرار گرفتن تبلیغ در بهترین مکان مورد نظر استفاده می کند و هدف نیز به حداکثر رساندن بازدیدها از ویدئو آگهی است.
تست های اولیه نشان می دهد آگهی ویدئویی برندهای مختلف ۴۰ درصد بیشتر مشاهده شد. با استفاده از هوش مصنوعی، برندها می توانند روی استراتژی بازاریابی شان بیشتر تمرکز کنند.
مهرنیوز می گوید که هوش مصنوعی در ماه های اخیر صنعت فناوری را در قبضه خود گرفته است. در این میان گوگل و شرکت های دیگر چت بات های نوینی ابداع کرده اند که می توانند در محاورات به کاربران پاسخ دهند. همچنین هوش مصنوعی برای سرویس رسانی به آگهی دهندگان استفاده شده که همین امر به درآمدزایی شرکت کمک می کند.
هرچند گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی برای آگهی دهندگان را معرفی کرده بود، اما اکنون این فناوری را به کار می گیرد تا به برندها کمک کند به اهداف دقیق تری برای تبلیغاتشان دست یابند.
یکی از ویژگی های جدید «Demand Gen» نام دارد و از هوش مصنوعی برای قرار دادن آگهی تصویری و ویدئویی سفارش دهنده در سراسر محصولات گوگل مانند جی میل، یوتیوب و غیره استفاده می کند.
به این ترتیب نیازی نیست آگهی دهندگان درباره مکان قرار گرفتن محتوای خود زیاد فکر کنند و در عوض فناوری این کار را انجام می دهد.
ویژگی دوم از هوش مصنوعی برای قرار گرفتن تبلیغ در بهترین مکان مورد نظر استفاده می کند و هدف نیز به حداکثر رساندن بازدیدها از ویدئو آگهی است.
تست های اولیه نشان می دهد آگهی ویدئویی برندهای مختلف ۴۰ درصد بیشتر مشاهده شد. با استفاده از هوش مصنوعی، برندها می توانند روی استراتژی بازاریابی شان بیشتر تمرکز کنند.