به کارگیری کارآموزان هوش مصنوعی برای انجام ماموریت های خسته کننده

به کارگیری کارآموزان هوش مصنوعی برای انجام ماموریت های خسته کننده
فهرست مطالب
یک شرکت فناورانه، در حال آزمایش کارآموزانی با هوش مصنوعی برای انجام چند کار به مدت سه ماه است.
به جای استخدام کارآموزان انسانی، Codeword – یک آژانس بازاریابی فناوری برای انجام کارهای ساده و در عین حال ضروری به فناوری هوش مصنوعی تکیه کرده است.
با سخت تر شدن اقتصاد، صنایع بیشتری شروع به سرمایه گذاری از ابزارهایی مانند ChatGPT و تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی مانند Dall-E 2 به جای انسانها فعالیت می کنند.
«کارآموزان» از نظر فنی مدل‌های نرم‌افزار دیجیتالی هستند که تصاویر خود را ایجاد می‌کنند و نام خود را Aiko و Aiden گذاشته‌اند. این زوج روی طرح های گرافیکی کار می کنند، تحقیق می کنند و محتوای سرمقاله تولید می کنند.
Codeword از “کارآموزان” هوش مصنوعی برای حمایت از تیم های تحریریه و طراحی خود استفاده می کند و در مقابل، کارآموزان تجربیات خود را از طریق وبلاگ شرکت و رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت.
ترنس دویل، ویراستار ارشد Codeword می‌گوید: «این فرصتی است برای ساده‌سازی فرآیندهای داخلی با حذف کارهای ضروری اما خسته‌کننده و وقت‌گیر – یا حداقل برای واگذاری آن‌ها به کارآموزان بی‌احساس که نمی‌توانند خسته شوند».
Aiko به تیم طراحی در CodeWord ملحق می‌شود و به مدیر ارشد هنری شرکت گزارش می‌دهد؛ در حالی که آیدن با تیم تحریریه آژانس کار می‌کند و گزارش‌های خود را به ترنس دویل، سردبیر تحریره ارائه خواهد کرد.
این دو کارآموز هوشمند همچنین تجربیات خود را در وبلاگ و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شرکت مستند می‌کنند و مانند سایر کارمندان و کارآموزان، بررسی‌های منظم عملکرد را دریافت خواهند کرد.
کد خبر ۲۰۹۰۱۱۰۲۷.۶۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: