White Clay سرویس هوش مصنوعی جدیدی را به منظور تقویت اولویت مشتری راه اندازی می کند

White Clay سرویس هوش مصنوعی جدیدی را به منظور تقویت اولویت مشتری راه اندازی می کند
فهرست مطالب

پلتفرم  White Clay یک سرویس هوش مصنوعی ایجاد کرده است که به مؤسسات مالی کمک می کند تا اولویت مشتری را به دقت اندازه گیری کرده و افزایش دهند. این ابزار به بانکداران نشان می دهد که کدام مشتریان سودآورتر هستند و راهنمایی هایی را در جهت هدایت سایر روابط مشتری به سمت وضعیت ایده آل موسسه خود ارائه می دهد.

بانک First Keystone Community   اولین مشتری White Clay است که از خدمات هوش مصنوعی جدید استفاده می کند.

جاناتان لیتل‌وود، مدیر ارشد وام‌دهی و معاون رئیس بانک اظهار داشت: «به‌عنوان اولین مشتری که از ابزار هوش مصنوعی استفاده می‌کند، در حال حاضر شروع به کشف فرصت‌های جدیدی کرده‌ایم که تأثیر مثبتی بر درآمد ما دارد. علاوه بر این، بانکداران ما اکنون می‌توانند ساعت‌ها را به پرورش تاثیرگذارترین روابط با مشتریان ما اختصاص دهند.»

پلتفرم White Clay به مؤسسات مالی کمک می کند تا با ایجاد یک محیط داده تمیز و گسترده، تجزیه و تحلیل سودآوری در سطح حساب و مشتری و قرار دادن ابزارهایی در دست بانکداران برای بهبود روابط با مشتری، بازده سهامداران را افزایش دهند. در واقع White Clay با استفاده از هوش مصنوعی ابزار قدرتمند دیگری را برای ارائه ارزش به مشتریان و سهامداران در اختیار بانکداران قرار می دهد. ابزار تطبیقی است. فاکتورهای خاص مربوط به هر مؤسسه مالی را می آموزد که بر تقدم تأثیر می گذارد تا تأثیر تغییرات در طول عمر هر مشتری را توصیف و پیش بینی کند.

کسانی که از این خدمات استفاده می کنند می توانند تشخیص دهند که کدام روابط را می توان برای افزایش سودآوری، ارزش طول عمر و مدت بهبود داد. بانکداران اطلاعات سریع و قابل رجوع در مورد هر مشتری را دریافت می کنند، و اطمینان و بینش را برای گفتگوهای معنادارتر با مشتریانی که مسئولیت آنها را بر عهده دارند، فراهم می کنند.

این سرویس هوش مصنوعی در بهار ۲۰۲۲ به طور گسترده در دسترس خواهد بود و دارای قابلیت هایی برای هر دو بخش خرده فروشی و تجارت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: