هوش مصنوعی لهجه کارکنان مراکز تماس را در لحظه تغییر می‌دهد

هوش مصنوعی لهجه کارکنان مراکز تماس را در لحظه تغییر می‌دهد
فهرست مطالب

شرکت سنس (Sanas) با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی، در حال تغییر لهجه کارمندان مراکز تماس به صورت آنی است. با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته، بازار فن‌آوری‌های شناسایی صدا و گفتار تا سال ۲۰۲۷ می‌تواند ارزشی بالغ بر ۲۸.۱ میلیارد دلار پیدا کند.

به گفته شاراث کیشوا نارایانا، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس سنس: “در سنس باور داریم که فناوری باید ارتباط انسانی را تقویت کند و نه اینکه جایگزین آن شود.” تجربه‌های نامطلوب برخی افراد در مراکز تماس، انگیزه‌ای برای تأسیس این شرکت در سال ۲۰۲۰ بوده است.

مؤسسان این شرکت، مکس سرابریاکوف، شاون ژانگ و آندرس سودر، الهام خود را از تجربیات دوستانشان در مرکز تماس‌ها بدست آوردند. نارایانا توضیح داد که دوست آن‌ها، که در اثر تبعیض لهجه به نیکاراگوئه بازگشته بود، انگیزه‌ای برای توسعه راه‌حلی برای کاهش تعصب‌های لهجه‌ای شد.

تکنولوژی سنس، گفتار را تحلیل کرده و گفتار اصلاح‌شده‌ای را که با لهجه مشخصی مطابقت دارد، تولید می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که توانایی حفظ احساسات و هویت گوینده اصلی را در حین کاهش پژواک و نویز دارد.

سنس به تازگی رقیب خود، این‌تون (InTone) را نیز خریداری کرده و با ۵۰ مشتری از جمله شرکت‌های حوزه سلامت، لجستیک و تولید سخت‌افزار همکاری دارد. نارایانا گفت که درآمد سالانه این شرکت به ۲۱ میلیون دلار رسیده است.

سنس در صنعت خود با چالش‌هایی نیز روبرو است؛ برخی پژوهش‌ها بیان می‌کنند که مواجهه با لهجه‌های مختلف می‌تواند به مبارزه با تعصب کمک کند. با این حال، نارایانا بر این نکته تأکید کرد که ماموریت انسانی سنس در شکستن موانع و کاهش تبعیض بسیار مهم است.

همچنین این شرکت اعلام کرده که در دور جدید تأمین مالی خود ۶۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است. سنس قصد دارد به گسترش تیم خود و توسعه الگوریتم‌های جدید بپردازد و به بازارهای جدیدی همچون سلامت و خرده‌فروشی ورود کند.

کد خبر ۲۱۲۰۳۱۲۰۴.۰۲۶

منبع:تک کرانچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *