شرکت چینی علیبابا اعلام کرد که از جمعه ابزار هوش مصنوعی این شرکت به دو زبان چینی و انگلیسی در اختیار مشتریان قرارمیگیرد.
«تونگی کیان ون» یک سامانه بزرگ زبانی است که میتواند از جمله نامههای رسمی و غیررسمی بنویسد، متن تدوین کند، برنامه سفر بریزد و خلاصه گزارشها و ایمیلها را به مشتریان ارائه کند.
ایتنا می گوید ، قرار است این ابزار هوش مصنوعی در دین تاک، برنامه پیامرسان علیبابا، پیادهسازی شود. به گفته شرکت علیبابا، این برنامه هوش مصنوعی در آینده به تمامی نرمافزارهای این شرکت اضافه خواهد شد.
دنیل ژانگ، مدیرعامل علیبابا، میگوید که فناوری هوش مصنوعی میتواند تغییرات بزرگی در تولید و ارائه محصولات به مشتریان ایجاد کند.
ژانگ بر این باور است که «تونگی کیان ون» در آینده به ابزاری بسیار محبوبتر از امروز تبدیل خواهد شد.
علیبابا قراراست از جمعه آینده برنامه هوش مصنوعی «تونگی کیان ون» را به مشتریان خود ارائه کند.
علیبابا میگوید که میخواهد با این ابزار، «باعث تحولات بیشتر در کسبوکار شود و بهرهوری تجاری مشتریان را افزایش دهد».
پیشبینی میشود که این برنامه هوش مصنوعی در سالهای آینده قابلیتهای بیشتری، از جمله درک بهتر تصویر و تبدیل متن به تصویر، به مشتریان علیبابا ارائه دهد.
«تونگی کیان ون» یک سامانه بزرگ زبانی است که میتواند از جمله نامههای رسمی و غیررسمی بنویسد، متن تدوین کند، برنامه سفر بریزد و خلاصه گزارشها و ایمیلها را به مشتریان ارائه کند.
ایتنا می گوید ، قرار است این ابزار هوش مصنوعی در دین تاک، برنامه پیامرسان علیبابا، پیادهسازی شود. به گفته شرکت علیبابا، این برنامه هوش مصنوعی در آینده به تمامی نرمافزارهای این شرکت اضافه خواهد شد.
دنیل ژانگ، مدیرعامل علیبابا، میگوید که فناوری هوش مصنوعی میتواند تغییرات بزرگی در تولید و ارائه محصولات به مشتریان ایجاد کند.
ژانگ بر این باور است که «تونگی کیان ون» در آینده به ابزاری بسیار محبوبتر از امروز تبدیل خواهد شد.
علیبابا قراراست از جمعه آینده برنامه هوش مصنوعی «تونگی کیان ون» را به مشتریان خود ارائه کند.
علیبابا میگوید که میخواهد با این ابزار، «باعث تحولات بیشتر در کسبوکار شود و بهرهوری تجاری مشتریان را افزایش دهد».
پیشبینی میشود که این برنامه هوش مصنوعی در سالهای آینده قابلیتهای بیشتری، از جمله درک بهتر تصویر و تبدیل متن به تصویر، به مشتریان علیبابا ارائه دهد.
کد خبر ۲۱۳۰۲۰۱۲۷.۵۶۸