واتس اپ به‌زودی ویژگی استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کند

واتس اپ به‌زودی ویژگی استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کند
فهرست مطالب

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی هوش مصنوعی جدید است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از دستورات مبتنی بر متن، استیکرهای سفارشی‌سازی شده را شبیه به مدل‌هایی مانند DALL-E OpenAI ایجاد کنند.
پیام‌رسان محبوب تحت مالکیت متا در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد با هوش مصنوعی مولد، استیکر بسازند.
این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران برنامه بتای نسخه ی اندروید در حال ارائه است.
پس از در دسترس قرار گرفتن، کاربران گفتگویی را در پنل استیکر خود مشاهده می کنند که آنها را در مورد گزینه جدید هوش مصنوعی آگاه می کند.
با هر مدل هوش مصنوعی مولد، نگرانی‌های زیادی را در زمینه امنیت و محتوای تولیدی آن شاهد هستیم. مشخص نیست چه تصاویر و استیکر‌هایی را می‌توان با این مدل هوش مصنوعی تولید کرد.
WABetaInfo می‌گوید استیکر‌های ساخته این مدل هوش مصنوعی به سادگی «قابل تشخیص هستند» که نشانگر نوعی واترمارک یا شاخصه‌ای است که نشان می‌دهد استیکر‌ها با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی مولد ساخته شده‌اند. شرکت مایکروسافت نیز برای تولید تصاویر در بینگ‌چت، چت‌بات هوش مصنوعی این شرکت، از DALL-E استفاده می‌کند و یک نشان واضح بینگ روی تصاویر قرار می‌گیرد. اینستاگرام نیز در حال کار روی لیبل‌هایی است که محتوای ساخته هوش مصنوعی را تفکیک کند.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل و بنیان‌گذار متا، پیش از این گفته بود که ابزارهای هوش مصنوعی متعددی در آینده به پلتفرم‌های تحت مالکیت متا اضافه می‌شود. به نظر هوش مصنوعی استیکر‌ساز واتساپ یکی از اولین موارد استفاده از AI در اکوسیستم متا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: