گوگل ابزارهای جدیدی را برای کمک به کاربران اندروید منتشر می کند

گوگل ابزارهای جدیدی را برای کمک به کاربران اندروید منتشر می کند
فهرست مطالب
کاربران اندرویدی می توانند چند برنامه و ویجت جدید را پیدا کنند که با بهره وری و سهولت استفاده در ذهن طراحی شده اند. گوگل در یک پست وبلاگی که روز سه شنبه منتشر شد، ویژگی های جدیدی را که اکنون برای برخی دستگاه های اندرویدی در دسترس است، توضیح داد.
اولین مورد در این لیست یک ویجت مجهز به هوش مصنوعی است که با نام Assistant At a Glance شناخته می شود. این ویجت که فقط در Google Pixel 3 و بالاتر و در Android 12 یا بالاتر موجود است، قصد دارد اطلاعات مفید را مستقیماً به صفحه اصلی شما انتقال دهد. می‌توانید از هشدارهای دقیق آب‌وهوا، به‌روزرسانی‌های سفر، و یادآوری‌های رویدادهای آینده استفاده کنید.
ویجت جدید به طور خودکار برای دستگاه‌های اندرویدی که شرایط لازم را دارند فعال می‌شود. برای سفارشی کردن یا خاموش کردن ویجت در یک نگاه، پیش بینی آب و هوا را که در بالای صفحه اصلی نمایش داده می شود فشار دهید و سپس روی سفارشی کردن ضربه بزنید. در صفحه تنظیمات صفحه اصلی، روی نماد چرخ دنده برای در یک نگاه ضربه بزنید. اکنون می‌توانید نوع اطلاعاتی را که می‌خواهید ببینید، مانند هشدارهای زلزله، تحویل بسته‌ها، به‌روزرسانی‌های اشتراک‌گذاری سواری و نتایج تناسب اندام را انتخاب کنید.
ویژگی بعدی برای افرادی است که دارای اختلال بینایی هستند. پیمایش عکس‌های موجود در کتابخانه‌تان، در یک چت گروهی یا در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بدون دانستن محتوای تصویر چالش‌برانگیز باشد. برای مقابله با این چالش، اپلیکیشنی به نام Lookout – Assisted Vision تلاش می کند تا تصاویر را با جزئیات توصیف کند.
پس از نصب و راه‌اندازی برنامه، دوربین گوشی خود را به سمت شی‌ای در مقابل خود بگیرید یا تصویری را از کتابخانه عکس خود باز کنید. در پاسخ، برنامه تصویر را برای شما شرح می دهد. حتی بیشتر از آن، یک ویژگی ویژه پرسش و پاسخ به شما امکان می‌دهد سؤالات بعدی را بپرسید تا به شما کمک کند تا آنچه را که در تصویر است بهتر یاد بگیرید. اپلیکیشن Lookout در حال حاضر از ۳۴ زبان مختلف پشتیبانی می کند که می توانید توضیحات را در آنها بشنوید.
سومین ویژگی جدید، وارد کردن عکس برای مجوزهای Google Wallet است. با این یکی، می‌توانید با گرفتن عکسی از بارکد  گذرنامه‌ها  یا کدهای QR را به کیف پول Google اضافه کنید. اگر Google Wallet را ندارید دانلود و نصب کنید. روی دکمه افزودن به کیف پول ضربه بزنید و نوع موردی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. نام کارت را انتخاب یا تایپ کنید. بارکد یا کد QR را اسکن کرده و روی دکمه برای افزودن آن ضربه بزنید. کارت به صورت دیجیتالی ذخیره شده و در دسترس شماست تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
برای افرادی که از Android Auto پشت فرمان استفاده می کنند، Zoom و Webex در مسیر قرار دارند. با هر یک از این برنامه‌ها، می‌توانید تماس‌های کنفرانسی (فقط صوتی) را شروع کرده و به آن بپیوندید و برنامه‌های جلسات خود را بررسی کنید. با استفاده از Android Auto، می‌توانید در مواقع لزوم میکروفون خود را بی‌صدا کنید و هنگامی که زمان تماس فرا رسید، تماس را پایان دهید.
در نهایت، می‌توانید جزئیات مربوط به فعالیت Fitbit یا Google Fit و داده‌های خواب خود را هنگامی که صبح از خواب بیدار می‌شوید، دریافت کنید. برای امتحان این کار، زمان خواب و تعداد ساعات خواب را به برنامه صبح بخیر خود اضافه کنید. سپس بگویید: «Hey Google، صبح بخیر» و خلاصه‌ای از فعالیت خواب خود را خواهید شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: