ویژگی جدید ChatGPT برای سازماندهی پروژه‌ها و تسهیل پیگیری وظایف معرفی شد

ویژگی جدید ChatGPT برای سازماندهی پروژه‌ها و تسهیل پیگیری وظایف معرفی شد
فهرست مطالب

OpenAI ویژگی جدیدی با نام “Projects” را برای ChatGPT معرفی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا چت‌ها و وظایف خود را به‌طور مؤثری سازماندهی کنند. این قابلیت، مشابه سیستم پوشه‌سازی، به شما اجازه می‌دهد تا پروژه‌هایتان را در نوار کناری ChatGPT مشاهده کرده و آن‌ها را مدیریت کنید.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید پروژه‌های جدید ایجاد کنید، عنوان آن‌ها را ویرایش کنید، برای آیکون پروژه رنگ انتخاب کرده و فایل‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه را آپلود کنید. همچنین امکان افزودن چت‌های قبلی به پروژه‌ها وجود دارد تا پیگیری تمامی مراحل پروژه‌ها راحت‌تر شود.

این قابلیت، همانطور که در ویدیوی OpenAI نشان داده شده، در ابتدا برای مشترکان سرویس‌های پلاس، پرو و Teams در دسترس قرار گرفته است. مدیر ارشد OpenAI، کوین ویل، اعلام کرده است که این ویژگی به‌زودی برای تمامی کاربران و در اوایل سال آینده برای کاربران Enterprise و Edu نیز ارائه خواهد شد.

ویژگی “Projects” یکی از چندین نوآوری جدید است که OpenAI در روزهای اخیر معرفی کرده است.

کد خبر ۲۱۳۰۳۰۹۲۷.۵۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *