برگزاری دوره های کارآموزی بین المللی برای علم داده و هوش مصنوعی در آلمان

برگزاری دوره های کارآموزی بین المللی برای علم داده و هوش مصنوعی در آلمان
فهرست مطالب

آلمان یکی از شناخته شده ترین کشورها به دلیل ظهور علم داده و سایر فناوری ها است. این کشور متخصصان هوش مصنوعی و علوم داده می‌خواهد زیرا شرکت‌ها برای شکل‌دهی و هدایت کسب‌وکارها به مقدار زیادی از داده‌ها متکی هستند.
بازار آلمان توسط شرکت ها به ویژه در بخش فناوری اطلاعات و کسب و کار هدایت می شود. بازار کار برای هوش مصنوعی و علم داده به متخصصان زیادی نیاز دارد، اگرچه علم داده و هوش مصنوعی هنوز موضوعات جدیدی در دانشگاهیان هستند.
بر اساس گزارش ها، آلمان قرار است تا سال ۲۰۲۷ با تسلط بر بازار حفاظتی AI ASR (تشخیص خودکار گفتار) اروپا در سال ۲۰۲۰ به ارزش بازاری بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار دست یابد. یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه خدمات عمومی دیجیتال و پیش‌بینی می‌شود که دیجیتالی شدن کسب‌وکار، بازار هوش مصنوعی با نرخ چشمگیر ۳۴.۱ درصد بین سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۲۵ رشد کند.
عمدتاً، بازار کار آلمان از تمام گرایش‌های هوش مصنوعی مدرن و علم داده پیروی می‌کند. این کشور فرصت های کارآموزی را ارائه می دهد، حتی اگر آنها در هیچ دانشگاه آلمانی تحصیل نمی کنند و به شما امکان می دهد آخرین تکنیک های هوش مصنوعی و علم داده را در مجموعه داده های پویا برای ایجاد تحول در مشاغل مبتنی بر داده اعمال کنید.
فرصت های زیادی برای کارآموزی به دانشجویان ارائه می شود. بسته به حوزه مورد علاقه خود، می‌توانید کارآموزی در تحقیقات هوش مصنوعی را انتخاب کنید، جایی که می‌توانید در زمینه‌های هوش مصنوعی و ML (یادگیری ماشین)، رمزنگاری، راه‌حل‌های هوشمند و تأثیرگذار برای مشاغل و مشتریان شرکت‌های مختلف کاوش کنید. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها با انواع مختلف کسب‌وکارهای دیگر در سراسر جهان شریک هستند، می‌توانید با تیمی کار کنید که با تجزیه و تحلیل داده‌ها و QR کار می‌کند.
کارآموزی در هوش مصنوعی و علم داده همچنین به شما پیشنهاد می‌کند در یادگیری ماشینی تحقیقات کمی کارآموزی کنید تا با تکنیک‌هایی مانند یادگیری عمیق و بسیاری دیگر کار کنید. مدیریت و یادگیری بازارسازی، الکترونیکی، تجارت، بهینه سازی نمونه کارها و موارد دیگر. آلمان همچنین دوره های کارآموزی را در زمینه فروش، تجارت و تحقیق برای ابداع ابزارها و راه های جدید برای ایجاد مدل های ریاضی جدید، دسترسی به نقدینگی، ساخت و توسعه داده های بزرگ، مشارکت در مدیریت دارایی، توسعه ابزارهایی برای پشتیبانی از تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی و موارد دیگر ارائه می دهد.
شرکت هایی مانند IBM برای دانش آموزانی که علم داده را یاد می گیرند، کارآموزی ارائه می دهند. دوره کارآموزی ارائه شده توسط IBM برای همه دانشجویان بین المللی نه تنها در آلمان بلکه در سراسر اروپا در دسترس است. شرایط لازم برای این کارآموزی این است که دانش آموزان باید دانش NLP، مهارت های پایتون و پایه ای قوی از دانش ساختارهای داده را داشته باشند. جدای از این، تسلط به زبان انگلیسی برای گرفتن دوره کارآموزی در آلمان IBM الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: