حضور ایرانی ها در جشنواره وین آپ ۲۰۲۲

حضور ایرانی ها در جشنواره وین آپ 2022
فهرست مطالب

وین آپ ۲۰۲۲ جشنواره استارتاپی غیرمتمرکز است که از ۲۷ ماه می تا ۳ام ماه ژون در قلب اروپا در شهر وین در حال برگزاری است.
به گزارش “مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی” شعار جشنواره این است: از تکنولوژی تا فراسوی آن، از حال تا آینده، از وین تا سراسر جهان.
 در این جشنواره استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، نوآوران و علاقمندان به این حوزه‌ها شرکت می‌کنند و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند و از تجربه‌های دیگران بهره‌مند می‌شوند. کنفرانس‌های و نشست‌های مختلفی برگزار می‌شود تا هم سطح برقراری ارتباطات و تعاملات بیشتر شود و هم تازه‌ترین دستاوردها ارائه شود.
در روزهای مختلف این جشنواره به حوزه‌های متنوع فناوری و نوآوری پرداخته می‌شود از جمله: تکنولوژی و آینده،استارتاپ و سرمایه‌گذاری، تکنولوژی و خلاقیت،استعداد و خلق آثار جدید.
هر یک از این حوزه‌ها نیز شامل برنامه‌های متعدد و متنوعی هستند. شهر هوشمند، بلاکچین، ارتباطات و فناوری،استارپ‌های حوزه سلامت، هوش مصنوعی، مشاغل حوزه فناوری، رهبری و مدیریت در حوزه فناوری،رقابت و همکاری از جمله این موارد است. نکته قابل توجه آنکه ایران نیز در این جشنواره حضور فعال دارد.
این جشنواره در یازده منطقه شهر وین برگزار می‌شود که همه ی این مناطق نزدیک به مکان‌های فرهنگی هستند و دسترسی شان به یکدیگر و به مراکز فرهنگی چه به صورت پیاده و چه با حمل و نقل عمومی به سادگی امکان‌پذیر است.
“مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی” در روزهای آتی جزییات بیشتری از این رویداد را منتشر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: