روز ارتباطات استارتاپی در جشنواره وین آپ

روز ارتباطات استارتاپی در جشنواره وین آپ
فهرست مطالب

وز ارتباط ۲۰۲۲ (Connectday 2022) که در پالایس برگ در وین پایتخت اتریش برگزار می‌شود یکی از مهم‌ترین رویدادهای در حال برگزاری در  وین‌آپ ۲۰۲۲ در حوزه فناوری برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران و حتی علاقمندان این حوزه است.
به گزارش “مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی ” این رویداد به لطف موفقیت سال گذشته، امسال هم در سطحی وسیع‌تر در حال برگزاری است.
روز ارتباط یک رویداد و نمایشگاه معمولی نیست که خریداران و فروشندگان با هم دیدار کنند بلکه همه چیز مربوط به نوآوری و در راستای آن است. تمرکز بر محصولات و خدمات نوآورانه،مشتری‌های آنها و سرمایه‌گذارانی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم شامل شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سرمایه‌گذاران،استارت‌‌آپ‌ها، استارتاپ‌های بین‌المللی از برنامه GIN goAustria و آژانس تجاری وین، ذینفعان اکوسیستم استارتاپ ملی و شبکه‌های شرکت‌های ملی هستند.
هدف از این رویداد برقراری ارتباط و تعامل و به اشتراک‌گذاری تجارب در حوزه فناوری میان شرکت‌کنندگان است. در این زمینه نه تنها دستاوردها به اشتراک گذاشته می‌شوند بلکه درباره چشم‌اندازها نیز کنفرانس‌هایی برگزار می‌شود و همچنین اینکه دستاوردهای آینده چه چیزهایی هستند و چه موانعی امروز در این حوزه وجود دارند که باید برداشته شوند تا این حوزه به شکوفایی بیشتر برسد و اینکه امکان سرمایه‌گذاری در چه حوزه‌هایی بیشتر فراهم است.
همچنین این امکان فراهم شده است تا اگر شرکت‌کنندگانی امکان حضور فیزیکی در این رویداد را ندارند به صورت آنلاین در مراسم حاضر باشند و در این رویداد با شرکت‌کنندگان دیگر تعامل و ارتباط داشته باشند. از ایران نیز یک شرکت‌کننده در این رویداد حضور دارد.
وین آپ ۲۰۲۲ جشنواره استارتاپی غیرمتمرکز است که از ۲۷ ماه می تا ۳ام ماه ژون در قلب اروپا در شهر وین در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: