۱۵ هزار دلار جایزه برای بلاک‌چین پایدار

15 هزار دلار جایزه برای بلاک‌چین پایدار
فهرست مطالب
۲۹ می ۲۰۲۲ در جشنواره وین‌آپ ۲۰۲۲ که در پایتخت اتریش در حال برگزاری است برنامه هکاتون بلا‌چین پایدار برگزار شد. مجری این برنامه دانشگاه نیر (Near University) بود. برای نخستین‌بار است که در حوزه هکاتون بلاک‌چین پایدار چنین برنامه‌ای در وین‌آپ اجرا می‌شود.
Near که اسپانسر اصلی این برنامه است با شعار ما خودِ تغییر هستیم و کمک می‌کنیم تا ایده‌هایی که دیوانه‌وار به نظر می‌رسند اجرایی شوند مبلغ ,۰۰۰۱۵ دلار را به عنوان جایزه برای افراد یا تیمی که بتواند در این برنامه برنده شود در نظر گرفته است. Near از همه طراحان، نوآوران،توسعه‌گران و تمامی افرادی که علاقمند به این حوزه هستند دعوت کرده است که به این برنامه بپیوندند و دیگر افراد فعال و علاقه‌مند در این حوزه را بشناسند و با آنها تعامل داشته باشند.
به گزارش “مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی” تمرکز این برنامه بیشتر بر ارائه مدل‌هایی در حوزه پایداری به ویژه در بخش انتقال انرژی و حفاظت از محیط زیست است. معیارهای ارزیابی هیئت ژوری به قرار زیر است:

  • برتری فنی: آیا کد به خوبی نوشته شده است، آیا کارآمد و یا از نظر فنی نوآورانه است؟
  • اثرات سودمند و پایدار: آیا پروژه ارائه شده تاثیر معناداری بر جهان دارد؟ آیا این پروژه یک مشکل واقعی را در دنیا حل می‌کند؟
  • نوآوری: آیا تکنولوژی Near به شیوه‌ای خلاقانه‌ای در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است؟
  • سهولت استفاده: آیا راه‌حلی در راستای استفاده آسان از تکنولوژی استفاده ارائه کرده‌اید؟
  • فرآیند: آیا این پروژه فرآیندی را طی کرده و به مرحله ساخت یا ارائه نمونه اولیه رسیده است؟

هیئت ژوری بر مبنای این موارد همه پروژه‌های ارائه شده را بررسی خواهد کرد و در نهایت برنده را انتخاب می کند.
تا به حال پروژه‌هایی همچون وفاداری بلاک‌چین؛ وفاداری در راستای رشد شرکت‌ها، یک مدل برای کسب‌وکار، سوپاپ (دریچه) کریپتو، اشتراک‌گذاری، انجمن خورشیدی غیرمتمرکز و پروتکل سبز توسط چند تیم ارائه شده‌اند. هیئت ژوری هنوز تصمیم خود را مبنی بر انتخاب برنده اعلام نکرده است.
وین آپ ۲۰۲۲ جشنواره استارتاپی غیرمتمرکز است که از ۲۷ ماه می تا ۳ام ماه ژون در قلب اروپا در شهر وین در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری خبر:
برچسب‌ها: